| کد خبر: 179743 |

◄ نمره قبولی نایب رییس مجلس به عملکرد اداره‌کل راهداری قم

نمره قبولی نایب رییس مجلس شورای اسلامی به عملکرد اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم قابل تقدیر است.

تین نیوز

احمد امیری فراهانی در آیین گرامیداشت روز راهدار در استان قم عنوان کرد: عملکرد اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم (طی سنوات اخیر) قابل تقدیر است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم هم‌زمان با نخستین روزاز دیماه و در آیین گرامیداشت هفته راهداری و حمل‌ونقل و رانندگان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عملکرد اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم طی سنوات اخیر از نمره قابل قبولی برخوردار است.

احمد امیری فراهانی نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: با توجه به وظایف موضوعه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عملکرد اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم در اجرای مأموریت‌های محوله قابل تقدیر است.

وی که در آیین گرامیداشت روز راهدار و در بین مسئولان و کارکنان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم سخن می‌گفت عدم انسداد محورهای جاده‌ای استان طی بارش برف در بهمن سال گذشته را اقدامی ارزنده خواند و خاطرنشان ساخت: این در حالی بود که برخی استانها از نظر امکانات شرایط بهتری نسبت به استان قم داشتند اما برای ساعاتی شاهد انسداد دربعضی از راه‌های آن‌ها (به دلیل بارش برف) بودیم

امیری‌فراهانی در ادامه با عنوان این مطلب که گرچه تعداد روستاهای استان قم چشم‌گیر نیست تصریح کرد: اما شاهد اقدامات خوبی توسط راهداری و حمل‌ونقل استان در امر نگهداری راه‌های روستایی بوده‌ایم.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به هماهنگی‌هایی که با مسئولان امر صورت گرفته است در سال 98 شاهد کاهش حداکثری حوادث جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی استان قم باشیم.

 نایب رییس مجلس شورای اسلامی ایجاد بستر مناسب جهت ورود بخش خصوصی درامر احداث مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی را اقدامی ارزنده ارزیابی کرد و خواستار پی گیری مسئولان ذی‌ربط در این خصوص شد.

در ادامه این مراسم که با حضور تنی چند از مسئولان ارشد استانی شامل سرپرست استانداری قم، معاون امور عمرانی استانداری، رییس شورای حمل‌ونقل استان، فرمانده پلیس‌راه استان و... برگزار شد.

 هاشمی سرپرست استانداری قم در سخنانی ضمن تبریک هفته راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار داشت: محورهای مواصلاتی استان قم شاهد عبور افزون بر 165 میلیون مسافر در سال است که تامین ایمنی این سفرها از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی بابیان این موضوع که باید نسبت به افزایش بودجه‌های مستمر جهت تجهیز و بروز رسانی ناوگان راهداری استان اقدام نمود ابراز امیدواری کرد: با عنایت به ظرفیت نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، می‌توان نسبت به افزایش بودجه‌های استانی اقدام کرد.

سرپرست استانداری قم در ادامه ضمن تقدیر از خدمات اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم بخصوص در امر مدیریت استانی اعتراضات صنفی رانندگان حمل‌ونقل برون‌شهری بخش کالا در بهار و تابستان سال جاری عنوان کرد: استان قم در زمره سه استان برتر کشور بود که توانست درزمینه مدیریت این اعتراضات به‌خوبی عمل کند.

هم‌چنین دراین مراسم با حضور سرپرست استانداری قم و هیات همراه مستحدثه جایگاه سوخت راهدارخانه آزادراه قم – تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در خاتمه مدعوین ضمن بازدید از ناوگان راهداری استان قم، با اهدا شاخه گل، از راهداران حاضر در محل تقدیر به عمل آوردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.