| کد خبر: 179737 |

◄ تقویت صنایع تولید لاستیک در ایران

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات پیش‌آمده برای تامین لاستیک موردنیاز رانندگان اظهار کرد: صنعت تولید لاستیک در کشور باید تقویت شود.

تین نیوز

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مشکلات پیش‌آمده برای تامین لاستیک موردنیاز رانندگان اظهار کرد: صنعت تولید لاستیک در کشور باید تقویت شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، حمیدرضا فولادگر در آیین بزرگداشت روز ملی حمل‌ونقل و راهداری اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم اصفهان در مجلس قدردان زحمات راهداران پرتلاش و رانندگان اصفهانی هستم.

وی ادامه داد: استان اصفهان به واسطه موقعیت جغرافیایی و طول راه نیازمند توجه جدی در حوزه تامین اعتبارات است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیش‌ترین بار جابه‌جایی کالا در کشور بر بستر راه‌های استان اصفهان صورت می‌گیرد و در مساله تخصیص بودجه باید به این موضوع توجه ویژه کرد.

فولادگر با اشاره به فعالیت‌ها و پیگیری‌های نماینده‌های مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برای حل‌وفصل مشکل رانندگان اظهار کرد: با مشارکت فعالانه دولت و نمایندگان صنف خوشبختانه بسیاری از مسائل حل‌وفصل شد.

وی بابیان این‌که نوسانات نرخ ارز و مشکلات متعاقب آن در حوزه لاستیک زنگ خطر را برای مسئولان به صدا درآورده است، افزود: با توجه به توانایی فنی و مهندسی موجود در کشور تقویت تولید صنایع تولید لاستیک باید در دستور کار قرار گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.