| کد خبر: 179733 |

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در همایش بزرگداشت روز ملی حمل‌ونقل و راهداری مطرح کرد:

◄ گلستان شهدا، شناسنامه زرین شجاعت مردم اصفهان

26 آذرماه نمایش غیرت و همت رانندگان ایرانی است

تین نیوز

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به حرکت جهادی رانندگان در 26 آذرماه سال 1362 گفت: 26 آذرماه نمایش غیرت و همت رانندگان ایرانی است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان، سرهنگ حسین حسین‌زاده ضمن تبریک هفته حمل‌ونقل و راهداری اظهار کرد: مشکلاتی در حوزه حمل‌ونقل در سال جاری روی داد و تلاش های بسیاری برای حل‌وفصل این مشکلات انجام شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر دچار 165 تحریم است که به‌تنهایی توان فلج کردن یک کشور رادارند اما خوشبختانه کشور ما باوجود این تحریم‌ها هر روز در حوزه مختلف به خودکفایی رسیده است.

وی بابیان این‌که ناوگان حمل‌ونقل باوجود تمام مشکلات در حال خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: درگذشته صنعت حمل‌ونقل ما بیش از 90 درصد به کشورهای خارجی وابسته بود اما امروز راه‌ها، پل‌ها و ... را جوانان این مرز و بوم می سازند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به موقعیت فوق‌العاده جغرافیایی ایران در منطقه اظهار کرد: ایران به لطف خدا، رهنموده‌های مقام معظم رهبری و به همت مردان و زنان تلاشگر این مرز و بوم آینده روشنی خواهد داشت.

وی نقش ایران را در منطقه تعیین‌کننده دانست و تصریح کرد: خاورمیانه قلب تپنده جهان است و امروز ایران نقش اصلی را در این منطقه ایفا می کند، امری که درگذشته در دست قدرت‌های برتر جهان بود.

حسین‌زاده گفت: گلستان شهدای اصفهان مدفن شجاع ترین مردان این شهر است، اصفهانی‌ها دلیرترین مردانشان را به خدا هدیه کردند و امروز گلستان شهدای اصفهان به عنوان شناسنامه زرین شجاعت مردم اصفهان در تاریخ ثبت و ضبط‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.