| کد خبر: 179707 |

بازخوانی وعده‌های مسئولان؛

◄ بهره‌برداری از پایانه جوانمرد قصاب تا اوایل دی؟

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در بازدید از پروژه‌های ترافیکی منطقه 20 وعده داد بخش سیویل پروژه پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب تا اوایل دی ماه به بهره‌برداری برسد.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در بازدید از پروژه‌های ترافیکی منطقه 20 وعده داد بخش سیویل پروژه پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب این منطقه تا اوایل دی ماه به بهره‌برداری برسد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، محسن پورسید آقایی اواخر آبان ماه امسال (30 آبان)، در حاشیه نظارت ستادی و بازدید میدانی از پروژه‌های ترافیکی منطقه 20 گفت: پروژه پایانه و پارک‌سوار جوانمرد قصاب یکی از پروژه‌های فرامنطقه‌ای و مهم است که در این منطقه در حال اجراست و با مساحت 5 هکتار، بزرگ‌ترین پایانه پهنه جنوب شهر تهران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش سیویل پروژه پایانه و پارک‌سوار جوانمرد قصاب بیش از 90 درصد پیشرفت دارد و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: بخش سازه‌های سقفی این پروژه نیز تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و با بهره‌برداری کامل این پروژه، شهروندان در مجاورت ایستگاه مترو جوانمرد قصاب به مدهای حمل‌ونقلی تاکسی، اتوبوس و BRT دسترسی پیدا می‌کنند.

به گفته معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران، پروژه پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب، بهره‌برداری خط 6 مترو و ایستگاه دولت آباد، توسعه خط 6 مترو به ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، ایستگاه‌های تبادلی راه‌آهن و متروی شهری در 2 نقطه از پروژه‌های مهم ترافیکی این منطقه به شمار می‌روند.

پورسید آقایی همچنین مهمترین مسئله ترافیکی شهرری را جمعیت‌های شناوری دانست که به قصد عبور به عنوان نقطه ورودی تهران و یا زیارت از این شهر عبور می‌کنند و تاکید کرد:  برای سهولت تردد ساکنان شهرری باید مسیرهای عبوری را به حاشیه شهر هدایت کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.