| کد خبر: 179692 |

در قالب پروژه سامانه بلیت الکترونیک قطار ریل‌باس محقق شد:

◄ قطار سواری دانشجویان تبریزی با کارت دانشجویی

هم‌زمان با هفته حمل‌ونقل، پروژه سامانه بلیت الکترونیک قطار ریل باس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان رونمایی شد.

تین نیوز

هم‌زمان با هفته حمل‌ونقل، پروژه سامانه بلیت الکترونیک قطار ریل باس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان رونمایی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، با بهره‌برداری از سامانه فروش بلیت ریل باس تبریز-دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دریافت هزینه بلیت دانشجویان با استفاده از کارت دانشجویی و از طریق سامانه فروش بلیت انجام خواهد شد.

شاپور ارصلانی مدیرکل راه‌آهن آذربایجان، راه‌اندازی این سامانه را کار مشترک و با همکاری دانشگاه شهید مدنی و راه‌آهن آذربایجان اعلام کرد و گفت: این سامانه شامل ۵ دستگاه کارت‌خوان مدل MCT۱۶G است که باهدف تسهیل رزرواسیون و بازپرداخت هزینه استفاده از خدمات ریلی باکارت دانشجویی راه‌اندازی شده است.

او این اقدام را موجب ارتقای خدمات حمل‌ونقل ریلی و تامین آرامش دانشجویان استفاده‌کننده از قطار دانست.

ارصلانی در بخش دیگری از سخنان خود به ارتباط صنعت حمل‌ونقل ریلی با دانشگاه اشاره کرد و گفت: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اهمیت خاصی برای پژوهشگران و دانشگاهیان در زمینه کارهای پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشجویی قائل است و در هر زمینه‌ای آماده همکاری با دانشگاه و دانشجو است.

حسن ولی‌زاده، ریاست دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز با تبریک هفته حمل‌ونقل و قدردانی از راه‌اندازی قطار ریل باس دانشگاه شهید مدنی از خدمات ویژه این قطار در مسیر تبریز- دانشگاه شهید مدنی آذربایجان قدردانی کرد.

او راه‌اندازی قطار ریل باس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان را فرصت مناسبی برای آشنایی قشر دانشجو با راه‌آهن اعلام کرد و افزود: راه‌اندازی این قطار، آسایش دانشجویان و آرامش خانواده‌های آنان را درزمینهٔ ایاب و ذهاب به دانشگاه فراهم کرده است.

این مراسم، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و اداره کل راه‌آهن آذربایجان امضاء و شرکت‌کنندگان با حضور در قطار ریل باس، بهره‌برداری از این پروژه را آغاز کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.