| کد خبر: 179477 |

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی خبر داد:

توزیع بیش از۳۴هزارحلقه لاستیک به نرخ دولتی میان تاکسیرانان تهرانی

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی گفت: توزیع لاستیک به نرخ دولتی یکی از ده‌ها خدمات سازمان تاکسی‌رانی شهر تهران در قالب باشگاه رفاه تاکسیرانان است.

تین نیوز

 

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی گفت: توزیع لاستیک به نرخ دولتی یکی از ده‌ها خدمات سازمان تاکسی‌رانی شهر تهران در قالب باشگاه رفاه تاکسیرانان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مرادعلی امین وند مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی با اعلام این خبر افزود: کمتر از دوماه از اولین تاریخ توزیع لاستیک به نرخ دولتی ویژه تاکسیرانان تهرانی می گذرد و در همین مدت کوتاه بیش از ۳۴هزار حلقه لاستیک در میان تاکسیرانان متقاضی توزیع شده است.

وی ادامه داد: توزیع لاستیک به نرخ دولتی یکی از ده‌ها خدمات سازمان تاکسیرانی شهر تهران در قالب باشگاه رفاه تاکسیرانان است که با استقبال گسترده تاکسیرانان مواجه شده است.

امین وند تصریح کرد: این روند همچنان ادامه دارد و تاکسیرانانی که تاکنون اقدامی برای دریافت لاستیک به نرخ دولتی نکرده اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانی به نشانی: http://taxi.tehran.ir قسمت باشگاه رفاه تاکسیرانان، تاریخ و نشانی محل دریافت لاستیک را انتخاب کرده و در تاریخ اعلامی با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی ،کارت ماشین و پروانه هوشمند تاکسیرانی، لاستیک به نرخ دولتی را دریافت نمایند.

ثبت نام رایگان بوده و تاکسیرانان دارای پروانه هوشمند صرفا بهای مصوب را از طریق کارت بانکی هنگام دریافت لاستیک پرداخت خواهند کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • خطوط کجرانی های درونشهری 0 0

    گفت: توزیع لاستیک به نرخ دولتی یکی از ده‌ها خدمات سازمان تاکسی‌رانی شهر تهران در قالب باشگاه رفاه تاکسیرانان است!.
    _ با همين لحن و همين مواضع وارونه پيوسته همچنان خود بگوئيد و خود باور هم کنيد سازمان تاکسيرانی تهران در خط صفر به مقصد تکامل پيشرفت رسيده!
    اما مردم و مسافران و تاکسيرانان هر روز مشاهده می کنند حتی بيشتر از مسافربرهای نابسمان هم از رفاه خدماترسانی شخصيرانی درونشهری برخوردار نيستند . نه به همان راحتی تاکسی فرسوده و مملو از از ان واع هزينه ها را می توانند بطور منطقی تعويض يا تعمير يا بهتر سازند و نه برای دسترسی و جابجايی همچون خيل شخصیرانی که بجای تاکسيرانی بار اصلی و واقعی حمل و نقل تهران بزرگ را عملاً بر دوش دارد و اجمعين هم همگی باهم در حال کتمان و تکذيب و انکار.

  • محمد کاظم نیمه فروش 0 0

    بارها این سئوال را به عنوان یک مالک تاکسی مطرح کرده ام اما متاسفانه هیچگاه پاسخی نشنیده ام که چرا اینگونه خدمات فقط در تهران ارائه میشود و در شهرستانها خبری از این گونه خدمات نیست؟!!! آیا ایران فقط تهران است یا ساکنین شهرستانها نیاز به چنین خدماتی ندارند؟!!! آیا تاکسی که در شهرستان کار میکند نیاز به لاستیک و دیگر خدمات ندارد؟!!!!