| کد خبر: 179282 |

◄ تندیس ارتقای بهره‌وری به راه‌آهن اصفهان رسید

امسال اداره‌کل راه‌آهن اصفهان با ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و از بین 57 دستگاه و سازمان دولتی و اجرایی، موفق به کسب مقام برتر و تندیس ارتقای بهره‌وری به‌عنوان یکی از ادارات شاخص استان شد.

تین نیوز

هر ساله به‌منظور معرفی و تجلیل از دستگاه‌‌های برتر در زمینه استقرار و ارتقای بهره‌وری مراسمی به همت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان برگزار می‌شود که امسال اداره‌کل راه‌آهن اصفهان با ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و از بین 57 دستگاه و سازمان دولتی و اجرایی، موفق به کسب مقام برتر و تندیس ارتقای بهره‌وری به‌عنوان یکی از ادارات شاخص استان شد.

این تقدیر در نهمین همایش «تقدیر از دستگاه‌های برتر در چرخه استقرار بهره‌وری» و با حضور برخی از مقامات استانی و مدیران کل دستگاه‌های دولتی و اجرایی صورت پذیرفته است.

در متن این تقدیرنامه آمده است: در شرایط متغیر و پیچیده امروزی که بر محیط اقتصادی، اجتماعی و کسب‌وکار سازمان‌ها، موسسات دولتی و غیرانتفاعی و شرکت‌های خصوصی حاکم است، یکی از عواملی که می‌تواند به بقا و رشد این موسسات کمک کند، موضوع بهره‌وری است. چراکه بهره‌وری به عنوان یک فرهنگ و یک نگرش عقلایی به کار تلقی می‌شود که هدف آن هوشمندانه‌تر کردن فعالیت‌ها برای دستیابی به عملکرد بهتر و متعالی سازمانی است.

سید رضا سادات‌حسینی، مدیرکل راه‌آهن اصفهان در زمان دریافت تقدیرنامه خود در این همایش گفت: استقرار مدیریت بهره‌وری، فرصت مغتنمی به‌منظور تحقق هر چه بیشتر معیارهای ارتقای بهره‌وری و رشد و دست‌یابی به اهداف عالی سازمان و حرکت به سمت اجرای برنامه ششم توسعه است که از اهداف اصلی این اداره کل نیز هست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.