| کد خبر: 179227 |

◄ قیمت طلا و سکه به قیمت مرداد‌ماه بازگشت

عضو هیات مدیره طلاوجواهر تهران از کاهش قیمت طلا و سکه به قیمت‌ مردادماه خبر داد.

تین نیوز

عضو هیات مدیره طلاوجواهر تهران از بازگشت قیمت طلا و سکه به  قیمت‌ مردادماه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، محمد کشتی‌آرای گفت: کاهش نرخ ارز و تداوم آن بلافاصله تاثیر خود را به‌صورت کاهش نرخ طلا و سکه نشان داده است و این کاهش در شرایطی است که قیمت جهانی طلا و سکه بدون تغییر است.

او افزود: نزول قیمت طلا و سکه تا اندازه‌ای است که در پنج ماه اخیر بی‌سابقه بود و به نوعی قیمت‌ها به مردادماه بازگشته است.این کاهش باعث شده است تا  بسیاری از مردم ارزها و طلاهای خانگی خود را به بازار عرضه کنند.

کشتی‌آرای در مورد آخرین نرخ انواع سکه گفت: قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید سه میلیون و چهارصد و سی هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و دویست هزار تومان، نیم‌سکه یک‌میلیون و هفتصد و پنجاه‌هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و بیست هزار تومان، سکه یک گرمی ششصدو بیست و پنج هزار تومان است.

امروز قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به دیروز ۳ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان شد.  در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی یک‌میلیون و 751 هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و 21 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 628 هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای 18عیار هم 301 هزار و 500 تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1239.1 دلار معامله می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.