| کد خبر: 179071 |

نمایشگاه ایران اکسپو آغاز به کار کرد

رئیس ستاد برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران گفت: در سال گذشته توانستیم بیش از صد قرارداد و تفاهم‌نامه تجاری و صادراتی به ارزش بیش از 200 میلیون دلار منعقد کنیم.

تین نیوز

رئیس ستاد برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران گفت: در سال گذشته توانستیم بیش از صد قرارداد و تفاهم‌نامه تجاری و صادراتی به ارزش بیش از 200 میلیون دلار منعقد کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، صبح امروز نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو 2018) با حضور فعالان بخش خصوصی و بازرگانان خارجی آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که قرار بود با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شود اما با وجود تاخیر یک ساعته وزیر به مراسم افتتاحیه نیامد.

مجید تکبیری رئیس ستاد برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با اشاره به اهمیت این نمایشگاه در شرایط فعلی اقتصادی کشور گفت: امسال در این نمایشگاه 600 تا 700 بازرگان خارجی از 60 کشور جهان حضور دارند و این نمایشگاه از امروز تا 25 آذرماه با 270 غرفه فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه نشست‌هایی با هدف بررسی چالش‌های تولید صادرات محور، سیاستگذاری صادرات، نقش شرکت‌های واسط و تعاملات بانکی و خدمات مالی برگزار می‌شود.

تکبیری تاکید کرد: 300 نشست رودررو در این 5 روز برای تجار و بازرگانان داخلی و خارجی در نظر گرفته شده تا بتوانند در ارائه خدمات و فروش موفقیت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: ما در سال گذشته توانستیم بیش از صد قرارداد و تفاهم‌نامه تجاری و صادراتی به ارزش بیش از 200 میلیون دلار منعقد کنیم.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.