| کد خبر: 178802 |

مدیرکل راهداری همدان خبر داد؛

◄ توزیع حدود 13‌هزار لاستیک ویژه ناوگان باری

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از توزیع 12 هزار و 984 حلقه لاستیک ویژه ناوگان باری فعال استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، در گفتگویی با اشاره به این‌که مدیریت در توزیع لاستیک با توجه به مشکلاتی موجود، نیازمند تعامل و دقت نظر است، اظهار کرد: 13‌هزار و 500 ناوگان باری فعال در استان وجود دارد که طبق برنامه کشوری مقررشده است با در نظر گرفتن اولویت و ضوابط اعلام‌شده لاستیک ناوگان تامین شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، مصطفی پناهنده با اشاره به این‌که ممکن است اعتراضاتی در خصوص توزیع لاستیک وجود داشته باشد، افزود: توجه به بخش مسافری از اهمیت خاصی برخوردار است و انجمن‌ها باید دقت کافی را در این زمینه داشته باشند.

پناهنده با تاکید بر این‌که در شهرستان‌ها تعادل در توزیع باید رعایت شود، تصریح کرد: در این امر برای رعایت عدالت، دقت نظر کافی ضروری و لازم است.

وی ادامه داد: با توجه به دوره پنج‌ماهه توزیع، در اوایل به علت عدم اشرافیت موارد، ضعف وجود داشت که با درایت و توزیع سامانه‌ای در حال حاضر با تعامل مناسب سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هیچ مورد ضعفی وجود ندارد.

مدیرکل راهداری استان خاطرنشان کرد: توزیع روزانه لاستیک براساس سهمیه کشوری مشخص و در استان نیز مدیریت می‌شود.

وی اذعان داشت: در هر کار جمعی حدود سه‌درصد نارضایتی وجود دارد و ما باافتخار اعلام می‌کنیم درصد نارضایتی در امر لاستیک توزیع‌شده بسیار اندک است.

این مسئول بابیان اینکه سامانه توزیع لاستیک به شکل الکترونیکی است، یادآور شد: براساس میزان پیمایش و شماره هوشمند ناوگان، نوبت‌دهی به شکل سیستمی انجام می‌شود.

پناهنده ابراز کرد: مرحله دوم توزیع لاستیک آغازشده و با توجه به اهمیت بخش مسافر ثبت‌نام 260 راننده برای تحویل لاستیک مرحله دوم نیز انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.