| کد خبر: 178611 |

◄ راهداری قم اولویت ارتباطی متبوع را تعامل در راستای تامین ایمنی و صیانت از محورهای جاده‌ای

مدیرکل راهداری و حمل جاده‌ای استان قم اولویت ارتباطی اداره‌کل متبوع را تعامل در راستای تامین ایمنی و صیانت از محورهای جاده‌ای دانست.

تین نیوز

ابوالفضل جمالی در دیدار صمیمانه فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: سطح تعامل و همکاری پلیس‌راه و راهداری و حمل‌ونقل (استان قم) عالی و موجب افزایش ضریب ایمنی و تسهیل ترافیک درمحورهای جاده‌ای شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، با حضور صمیمانه فرمانده انتظامی و رییس پلیس‌راه استان قم در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، از خدمات مدیر کل، معاونین و دیگر کارکنان این اداره کل تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این دیدار عاری از تکلف، همراهان با حضور در مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل ضمن آشنایی با نحوه ارائه خدمات موضوعه توسط این مرکز بر ضرورت تقویت و توسعه ساختارهای آن تاکید کردند.

در ادامه ابوالفضل جمالی مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم درسخنانی ضمن عرض خوش‌آمد، عنوان کرد: سطح تعامل و همکاری‌های دو دستگاه خدمتگزار جاده‌ای (پلیس‌راه و راهداری و حمل‌ونقل) عالی و موجب افزایش ضریب ایمنی و تسهیل ترافیک در محورهای جاده‌ای استان شده است.

وی افزود: بااین‌که اداره کل متبوع آمادگی تعامل و همکاری همه جانبه با تمامی دوایردولتی و دستگاه‌های خدمتگزار را دارا است اما اولویت ارتباطی این مجموعه، تعامل در راستای تامین ایمنی حداکثری و صیانت از محورهای جاده‌ای استان است.

جمالی خاطرنشان ساخت: با عنایت به‌ضرورت احداث ابنیه موردنیاز پلیس‌راه (قرارگاه، پاسگاه و اماکن استقرار فصلی) و پیگیری‌های به عمل‌آمده، در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، شاهد بهره‌برداری از ساختمان در حال احداث پاسگاه پلیس‌راه قم – سلفچگان باشیم.

در ادامه این دیدار سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم در سخنانی ضمن قدردانی از همکاری و تعامل مطلوبی که فی‌مابین راهداری و حمل‌ونقل و پلیس‌راه استان قم وجود دارد، اظهار کرد: این دو دستگاه خدمتگزار به مثابه پیکری واحدند که اقدامات آن‌ها مکمل یکدیگر است. وی ضمن تاکید بر اهمیت بهره مندی از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی بصری در قالب درج پیامهای ایمنی، عنوان کرد: ترتیبی اتخاذ گردد تا با استفاده از ظرفیت بیلبوردهای جاده‌ای نسبت به انتقال مفاهیم ایمنی به کاربران جاده‌ای اقدام شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.