| کد خبر: 178573 |

جمشیدی:

◄ آماده باش راهداران چهارمحال بختیاری برای آخر هفته

امیدواریم با توجه به نیاز به نوسازی ناوگان راهداری برای عملکرد مناسب در بارندگی‌ها ،دولت توجه بیشتری نسبت به این امر داشته باشد.

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که «سامانه بارشی آخر هفته جاری استان را در بر می گیرد» گفت: راهداران سراسر استان‌ برای انجام عملیات راهداری در بارش‌ها آماده هستند.

احمد جمشیدی در مورد­­­ پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی در روزهای آخر هفته جاری به استان، گفت: این سامانه بارشی در روز پنج شنبه وارد استان می‌شود که طبق گزارش سازمان هواشناسی این سامانه در ارتفاعات و مناطق سردسیر با بارش برف همراه خواهد بود.

وی افزود:‌ ادارات شهرستانی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ با دریافت گزارش سازمان هواشناسی، خود را برای باز نگاه داشتن جاده‌های استان و انجام عملیات راهداری زمستانی آماده کرده اند.

جمشیدی با اشاره به وضعیت ماشین‌آلات راهداری مجموعه راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای گفت: با توجه به استقرار ماشین‌آلات راهداری در نقاط حساس و راهدارخانه ها،انتظار عملکرد یکسان و مطلوب را در همه محورها داریم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که «نوسازی ماشین‌آلات راهداری یک نیاز است» گفت: امیدواریم با توجه به نیاز به نوسازی ناوگان راهداری برای عملکرد مناسب در بارندگی‌ها، دولت توجه بیش‌تری نسبت به این امر داشته باشد.

جمشیدی ادامه‌داد: نگهداری جاری، زمستانی و اضطراری بیش از سه‌هزار کیلومتر از راه‌های استان به عنوان یک سرمایه مهم ملی و شریانی اقتصادی، اجتماعی و تأمین تجهیزات راهداری و بروزرسانی این تجهیزات، نیاز به اهتمام ،توجه ویژه‌ و تأمین اعتبارات مورد نیاز از سوی مسئولان امر دارد.

وی با اشاره به اقدامات برنامه‌ریزی‌شده برای برقراری نظم در حین بارش‌های زمستانی، گفت: در این مورد می‌توان به آمادگی راهداران و حضور در محورها، عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی و اطلاع‌رسانی از طریق تلفن گویای ۱۴۱ ،پایگاه اطلاع‌رسانی­ www.۱۴۱.ir، اپلیکیشن ۱۴۱ به صورت صوتی مکتوب و پیام کوتاه اشاره کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.