| کد خبر: 178506 |

◄ شرفبافی: مشکل سوخت پروازهای اروپایی هما را متوقف نکرده است

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران‌ایر از حمل سوخت در پروازهای اروپایی این شرکت در راستای ممانعت سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرانی خبر داد و گفت: این مشکل باعث توقف پروازهای اروپایی ایران‌ایر نشده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر از حمل سوخت در پروازهای اروپایی این شرکت در راستای ممانعت سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرانی خبر داد.

فرزانه شرفبافی در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز در خصوص راه‌اندازی هواپیمای چابهار که زیرمجموعه صندوق بازنشستگی ایران‌ایر، توضیح داد: هواپیمایی چابهار مسائل مختلفی دارد که در حال حل کردن آن هستیم.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت پروازهای اروپایی هما با توجه به مشکلات سوخت‌رسانی، عنوان کرد: ایران‌ایر در پروازهای اروپایی خود مشکل خاصی ندارد و هیچ پروازی به دلیل مشکل سوخت‌رسانی متوقف نشده است.

مدیرعامل هواپیمایی ایران‌ایر در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل سوخت ایران‌ایر در پروازهای اروپایی هزینه این شرکت را افزایش می‌دهد؟ توضیح داد: در حال حاضر هواپیماهای ما امکان سوخت‌گیری در فرودگاه‌های خارجی را ندارند و ما بحث Fuel Tankering (حمل سوخت) را دنبال می‌کنیم از همینرو بدیهی است که هزینه شرکت افزایش پیدا کند.

شرفبافی در توضیح این سؤال که آیا برآوردی از افزایش‌ها در این رابطه دارید؟ گفت: آمار هنوز درنیامده است اما این افزایش هزینه‌ها به تعداد نشست‌وبرخاست‌های مازاد که انجام می‌گیرد محاسبه می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.