| کد خبر: 178489 |

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

◄ وعده بهره‌برداری از یک راه اصلی تا تیر ماه سال آینده

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل، در بازدید از راه اصلی قوچان-بام، وعده داد 15 کیلومتر از این محور تا تیر ماه سال 98 به بهره‌برداری برسد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل، در سفر به خراسان شمالی و در بازدید از راه اصلی قوچان-بام، وعده داد؛ 15 کیلومتر از این محور تا تیر ماه سال 98 به بهره‌برداری برسد.

به گزارش تین‌نیوز، در این بازدید که 23 آبان ماه امسال انجام شد، خیرالله خادمی در مورد ساخت راه اصلی قوچان-بام، گفت: این محور در سه قطعه طراحی‌شده است که قطعه اول به طول 25 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 88 درصدی مراحل اجرایی نهایی را طی می‌کند.

وی از بهره‌برداری 15 کیلومتر از این محور تا تیر ماه سال 98 خبر داد و گفت: با توجه به برودت هوا و عدم امکان اجرای آسفالت تا اردیبهشت‌ماه سال آینده، مقرر شد به محض مساعد شدن شرایط جوی عملیات آسفالت تکمیل و 15 کلومتر ابتدایی مسیر زیر عبور ترافیک قرار گیرد.

وی طول قطعات دو، سه و کنارگذر بام را 38 کیلومتر اعلام و اضافه کرد: در حال حاضر کنارگذر شهر بام به طول 4.5 کیلومتر در دست اجرا است و زیرسازی آن تکمیل‌شده و کل 38 کیلومتر نیز در مرحله عملیات خاکی با پیشرفت فیزیکی 12 درصد قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی این پروژه را بخشی از طرح راه اصلی قوچان- بیرم‌آباد- امیرآباد- نشیب- چکنه- فتح‌آباد- بام- اسفراین-سنخواست-جاجرم و میامی به طول 300 کیلومتر دانست و ادامه داد: 160 کیلومتر از این محور تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است و در صورت تامین اعتبار موردنیاز و تکمیل باقیمانده مسیر، سفر از مناطق جنوبی استان خراسان شمالی به شمال، مرکز کشور و پایتخت حدود 100 کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.