| کد خبر: 178420 |

◄ آغاز عملیات اجرایی توسعه اپرون فرودگاه گرگان در دهه فجر شروع

عملیات اجرایی توسعه اپرون فرودگاه گرگان در دهه فجر شروع می شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه گرگان از آغاز اجرای چندین پروژه فرودگاهی ازجمله توسعه اپرون در ایام‌اله دهه فجر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های گلستان، رامین آذری در این دیدار با ارائه گزارشی، عملکرد دوساله و برنامه‌های در دست اجرا و آتی این اداره کل را تشریح کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان در این گزارش با اشاره به خرید، نصب و راه‌اندازی تجهیزات و دستگاه‌های کمک ناوبری DVOR_DME و ILS فرودگاه گرگان گفت: در فرصت پسابرجام، عملیات خرید، نصب، راه‌اندازی و تنظیم این دستگاه‌ها انجام شد و به‌زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری رسمی آن‌ها در فرودگاه گرگان خواهیم بود.

وی افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از این تجهیزات و سامانه‌های کمک ناوبری، فرودگاه گرگان به یکی از به‌روزترین فرودگاه‌های کشور درزمینه استفاده از تجهیزات کمک ناوبری تبدیل خواهد شد.

آذری در ادامه با اشاره به پیشرفت 95‌درصدی طرح ساخت ترمینال جدید فرودگاه گرگان و برنامه‌ریزی انجام‌شده برای اتمام این پروژه گفت: با تکمیل و آغاز بهره‌برداری از این ترمینال، مشکل کمبود فضای ترمینالی فرودگاه گرگان مرتفع خواهد شد و شاهد افزایش و ارتقای سطح کیفی خدمات به مسافران فرودگاهی خواهیم بود.

وی ضمن اشاره به برخی دیگر از پروژه‌های فرودگاه گرگان ازجمله ساختمان پاویون، ساختمان یگان حفاظت هواپیمایی و پروژه بهسازی فرودگاه‌های استان افزود: در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه اپرون و چند پروژه کلیدی دیگر در فرودگاه گرگان خواهیم بود.

همچنین آیت اله نور مفیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه گرگان در این دیدار ضمن تشکر از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در اداره‌کل فرودگاه‌های استان، از مدیرکل و کارکنان فرودگاه‌های استان تشکر و برای آنان توفیق در راه خدمتگزاری به‌نظام اسلامی را مسئلت کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.