| کد خبر: 178419 |

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تامین مالی در حوزه حمل‌ونقل ریلی/11

◄ برنامه راه‌آهن برای 30 ایستگاه پرتردد ریلی

دولت و وزارت راه‌وشهرسازی و شرکت راه‌آهن با بهره‌گیری از تجربیات و مطالعات جهانی کشورهای توسعه‌یافته برای 30 ایستگاه پرتردد برنامه‌هایی را طراحی کرده که امیدواریم با تامین منابع مالی و استفاده از تکنیک‌های پیشرفته در این زمینه شاهد اتفاقات خوبی برای سرمایه‌گذاری در ایستگاه‌های راه‌آهن باشیم.

تین نیوز

معاون مسافری راه‌آهن در نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تامین مالی در صنعت حمل‌ونقل ریلی گفت: پمپاژ جمعیت بالا در داخل شهرها، موجب رونق ایستگاه‌های مسافری شده است.

میرحسن موسوی تصریح کرد: دولت و وزارت راه‌وشهرسازی و شرکت راه‌آهن با بهره‌گیری از تجربیات و مطالعات جهانی کشورهای توسعه‌یافته برای 30 ایستگاه پرتردد برنامه‌هایی را طراحی کرده که امیدواریم  با تامین منابع مالی و استفاده از تکنیک‌های پیشرفته در این زمینه شاهد اتفاقات خوبی برای سرمایه‌گذاری در ایستگاه‌های راه‌آهن باشیم. چراکه ایستگاه‌های مسافری ظرفیت‌های بالایی را برای بهره‌برداری سرمایه‌گذاران دارند.

موسوی یکی از شاخصه‌های ایستگاه‌های جدید را چندوجهی و چند منظوره بودن آنها عنوان کرد و افزود: این نوع از حمل‌ونقل شامل حمل‌ونقل موتوری، غیرموتوری تسهیلات پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری نیز می‌شود.

معاون مسافری راه‌آهن چندوجهی بودن طراحی ایستگاه‌ها را موجب احیای قابلیت‌هایی نظیر طی کردن کمترین مسافت برای مراجعه به ایستگاه دانست و ادامه داد: این نوع ایستگاه‌ها در کاهش سفرهای شهری و حل بخشی از مشکلات شهرهای بزرگ از جمله ترافیک موثراست؛ ضمن اینکه خدماتی همچون برگزاری جشنواره‌ها، مراسم و کارگاه‌ها نیز در این ایستگاه‌ها قابل ارائه است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.