| کد خبر: 178399 |

◄ تسهیل تردد معلولان و جانبازان در خط یک اتوبوس‌های تندرو

معلولان گرامی جهت ورود با ویلچر به داخل ایستگاه اتوبوس با مشکل مواجه بودند که با نصب شاخک‌های تاشو، این مشکل مرتفع شده است.

تین نیوز

در آستانه روز جهانی معلولان ، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران در خصوص اقدامات شرکت جهت رفاه حال شهروندان معلول و کم‌توان بیان کرد: سرویس‌دهی به جانبازان ، معلولان و افراد کم‌توان یکی از دغدغه‌های همیشگی شهرداری تهران و شرکت واحد اتوبوس‌رانی بوده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران، با عنایت به لزوم توجه ویژه به تسهیل تردد معلولان و افراد کم‌توان و امکان استفاده این عزیزان از اتوبوس‌های خطوط تندرو، شاخک‌های تاشو در گیت‌های ورودی تمامی ایستگاه‌های خط یک سامانه تندرو نصب گردیده و برنامه‌ریزی لازم برای سایر خطوط نیز صورت گرفته است.

 سنندجی ادامه داد: معلولان گرامی جهت ورود با ویلچر به داخل ایستگاه اتوبوس با مشکل مواجه بودند که با نصب شاخک‌های تاشو، این مشکل مرتفع شده است .

ایشان افزود: اجرای این طرح در ایستگاه‌های خطوط سه و پنج اتوبوس‌های تندرو نیز در حال اتمام است و تا پایان سال در تمامی خطوط نیز اجرایی می‌‌شود.

سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد، روزانه  بالغ‌بر280  سرویس حمل‌ونقلی ارائه می‌کنند، معلولان و جانبازان عزیز می‌توانند جهت بهره‌گیری از این خدمات با شماره 6305 تماس حاصل کنند. 

سنندجی در پایان گفت: ضمنا با توجه به بررسی‌های به‌عمل‌آمده و ایجاد زیرساخت لازم، تا پایان سال هم نسبت به نصب سیستم گویای اعلام ایستگاه‌ها در داخل اتوبوس‌ها اقدام می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.