| کد خبر: 178387 |

◄ پرواز اراک - تهران راه‌اندازی شد

استاندار اراک دائمی شدن پرواز اراک تهران و بالعکس را مستلزم حمایت مردم اعلام کرد.

تین نیوز

استاندار اراک دائمی شدن پرواز اراک تهران و بالعکس را مستلزم حمایت مردم اعلام کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سیدعلی آقازاده در آیین راه‌اندازی پرواز تهران در فرودگاه اراک، اظهار کرد: امروز اولین پرواز رسمی تهران- اراک و بالعکس توسط هواپیماهای ATR جدید راه‌اندازی شد.

او در ادامه گفت: این پرواز فعلا یک روز با چهار سورتی پرواز انجام می‌شود و اگر استقبال خوبی از طرف مردم و بخش خصوصی صورت بگیرد حتما تعداد این پرواز در دیگر روزهای هفته افزوده خواهد شد.

استاندار اراک ادامه داد: دائمی بودن این پروازمستلزم حمایت همه مردم، دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی به‌ویژه کارخانجات تولیدی استان دانست است.

آقازاده  نسبت به استقرار ایرلاین‌های جدید کشور در فرودگاه اظهار امیدواری کرد و گفت: به لحاظ ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی مثل گل و گیاه می‌تواند محصولات خود را به‌ویژه در حوزه گل و گیاه مستقیما از این فرودگاه به خارج از ایران صادر کند و این مهم در دستور کار است.

او به در دستور کار قرار گرفتن اعزام مسافران و زائران به عتبات عالیات و عراق اشاره کرد و گفت: پروازهای عتبات برای استان بسیار مهم است چراکه این تعهد را به ایرلاین‌ها داده‌ایم که صندلی‌های پروازهای ترتیب داده شده به‌صورت صددرصدی اشغال شود.

هم‌زمان با این افتتاح این پرواز، یک شبکه آموزشی هوایی متشکل از حدود 10 فروند هواپیمای سبک  که به علاقمندان خلبانی در سطح کشور خدمات آموزشی ارائه می‌دهد، افتتاح شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.