| کد خبر: 178383 |

همزمان با آغاز هفته حمل‌و نقل:

◄ سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته برگزار می‌شود

سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته از 25 تا 27 آذرماه سال جاری به مناسبت هفته حمل‌ونقل در تهران برگزار خواهد شد.

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در نمایشگاه امسال هیئت‌های تجاری و اقتصادی از کشورهای کره جنوبی، کرواسی، بلژیک، ‌آلمان، ایتالیا، امارات متحده عربی، فیلیپین،‌ سوئیس، ویتنام،‌ هنگ کنگ و اندونزی حضور خواهند داشت تا ضمن بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری پروژه‌ها را نیز موردبررسی قرار دهند.

تمرکز این نمایشگاه علاوه بر گروه‌های مختلف حمل‌ونقل زمینی، دریایی، هوایی، ریلی و جاده‌ای بر زمینه‌های تخصصی راه‌سازی، راهداری، تجهیزات و ایمنی راه‌ها نیز هست و هم‌چنین حمل‌ونقل هوشمند، تونل‌ها، پل‌ها، آسفالت، قیر، ماشین‌آلات راه‌سازی، دستگاه‌های کنترل جاده‌ها، مؤسسات و مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها، بیمه، بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری نیز از دیگر محورهای مورد تمرکز سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته است.

این نمایشگاه که با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونانش در بخش حمل‌ونقل افتتاح خواهد شد و میزبان رایزنان و سفرای خارجی از کشورهای مختلف خواهد بود تا زمینه تبادل دانش فنی و ایده‌های جدید در حوزه حمل‌ونقل را ایجاد کند.

ایجاد فرصت و فضای مناسب جهت معرفی فناوری، تولیدات و نوآوری‌های صنعت حمل‌ونقل، آشنایی بیش‌تر کارشناسان و مدیران با فناوری‌های روز دنیا برکنار بررسی کیفیت محصولات صنعت حمل‌ونقل، راه‌سازی و راهداری کشور و تطابق آن با نمونه‌های خارجی و استانداردهای بین‌المللی از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان‌شده است.

هم‌چنین شناخت نیازها، امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این صنعت در راستای حمایت از نوآوری‌ها، فناوری‌ها و فضای کارآفرینی از دیگر اهداف این نمایشگاه‌ است.

  این نمایشگاه 25 تا 27 آذرماه سال جاری در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

photo_2018-12-03_09-30-58

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.