| کد خبر: 178339 |

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تامین مالی در حوزه حمل‌ونقل ریلی/4

◄ پیشرفت 80 درصدی پروژه‌های زیربنایی راه‌آهن

معاونت فنی و زیربنایی راه‌آهن کشور عنوان کرد: پروژه‌های توسعه زیربنایی در طی که پنج سال گذشته آغاز شده‌اند اکنون 80 درصد پیشرفت کرده‌اند.

تین نیوز

معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن کشور عنوان کرد: پروژه‌های توسعه زیربنایی که در پنج سال گذشته آغاز شده‌اند اکنون 80 درصد پیشرفت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مازیار یزدانی در حاشیه مراسم سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در حوزه حمل‌ونقل ریلی در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: ما در مقوله‌های مختلفی برای توسعه حمل‌ونقل ریلی سرمایه‌گذاری را آغاز کرده‌ایم.

وی در ادامه توضیح داد: در بحث توسعه زیربناها که یکی از مباحث مهم در شبکه ریلی است ما در 5 سال گذشته پروژه‌های متعددی را با حجم 7 هزار میلیارد تومان آغاز کردیم.

معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن کشور افزود: راه‌آهن در بخش‌های توسعه زیربنا، پروژه‌های متعددی در خصوص مدرن‌سازی، افزایش ظرفیت و ایمنی شروع کرده که اکنون از پیشرفت 80 درصدی برخوردار است.

یزدانی با بیان اینکه پیام واضح ما به سرمایه‌گذارانی که در بخش توسعه حمل‌ونقل ریلی علاقه‌مند هستند این است که ما خطوط دوم و پروژه‌هایی که از بابت افزایش ظرفیت در حد 80 درصد پیشرفت داریم را به‌عنوان آورده راه‌آهن در نظر می‌گیریم، اظهار کرد: بخش خصوصی می‌تواند با تکمیل این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها را به مرحله بهره‌برداری برساند و از سود کسب‌شده از حمل‌ونقل بار و مسافری که در شبکه جدیدی که ایجاد می‌شود  بهره ببرد و هم راه‌آهن از آن منتفع شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.