| کد خبر: 178302 |

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تامین مالی در حوزه حمل‌ونقل ریلی/1

◄ معرفی 7 سرفصل از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت ریلی

خوشبختانه ما موفق شدیم اعتماد سیستم بازار سرمایه و فاینانسورهای داخلی و خارجی را جذب کنیم.

تین نیوز

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تامین مالی در حوزه حمل‌ونقل ریلی صبح امروز در مرکز همایش‌های صداوسیما آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، نورالله بیرانوند در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تامین مالی در حوزه حمل‌ونقل ریلی، عنوان کرد: توسعه ریلی به عنوان یکی از زیرساخت‌های ایجاد حمل‌ونقل پایدار همواره مد نظر مسئولان و تصمیم‌گیران کشور بوده است که با توجه به جایگاه ایران به عنوان پل ارتباطی شرق و غرب و جنوب و شمال و با تکمیل کریدور ریلی در برنامه توسعه ریلی پیش‌بینی شده است.

 وی یکی از مهم‌ترین چالش‌های حمل‌ونقل ریلی را بحث تامین مالی عنوان کرد و گفت: امروز ما در 7 سرفصل و 28 عنوان فرصت‌های حوزه حمل‌ونقل ریلی را معرفی خواهیم کرد.

بیرانوند در ادامه تاکید کرد: برای موضوع سرمایه‌گذاری و تامین مالی که به عنوان یکی از چالش‌های این حوزه است پیش‌بینی شده که از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود. که در این راستا ما در راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران سازوکار لازم برای تشویق بخش خصوصی را تدوین کرده‌ایم.

معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل‌ونقل راه‌آهن با بیان اینکه با رشد و تکمیل ابزارهای مالی در بازار سرمایه صنعت ریلی از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است گفت: خوشبختانه ما موفق شدیم اعتماد سیستم بازار سرمایه و فاینانسورهای داخلی و خارجی را جذب کنیم.

بیرانوند از برگزاری 4 پنل و دو کارگاه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تامین مالی صنعت ریلی خبر داد و گفت: شرکت راه‌آهن با عنوان تسهیل‌کننده و تعیین‌کننده اولویت‌ها و ارائه‌کننده پروژه‌ها و طرح‌های سرمایه‌گذاری می‌توان نقش مهمی را در جهت توسعه حمل‌ونقل ریلی ایفا کند.

او گفت: در این همایش ما در صدد هستیم تا تعامل مورد نیاز میان دو گروه سرمایه‌گذار و سرمایه‌پذیر را برقرار کنیم.

او تاکید کرد: در حال حاضر بخش زیادی از پروژه‌های ریلی به دلیل کمبود منابع و اعتبار به اهداف خود نرسیده است و بنابراین درصدد طراحی یک فرایند پربار هستیم تا به تعامل در حوزه سرمایه‌گذاری دست پیدا کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.