| کد خبر: 178280 |

◄ عملکرد اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان در هشت ماهه سال ۹۷

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان عملکرد این اداره‌کل را تشریح کرد.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان،  عملکرد هشت‌ماهه این اداره‌کل  را تشریح کرد.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان، محمد پورفخری افزود: در زمینه بارگیری ۵ میلیون و سه هزار و ۱۰۶ تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری شامل کانتینر و محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاه‌های گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و خارجی ارسال شده است. در زمینه تخلیه نیز به میزان هشت میلیون و ۲۹۸ هزار و ۸۱۸ تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره کل شامل، پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس (بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه‌شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد داشته است.

در همین مدت عملکرد راه‌آهن هرمزگان به میزان ۱۳ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۹۲۴ تن کالا و محمولات بوده که رشد دودرصدی را نشان داده و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان ۵ میلیارد و ۲۲۵ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۶۱۸ تن کیلومتر شده که رشد چهاردرصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان گفت: عملکرد بندر شهید رجایی نیز در این مدت شش میلیون و ۱۷ هزار و ۶۳۳ تن کالا بوده است و در زمینه بارگیری کانتینر نیز با حمل ۲۷ هزار ۳۵۱ (TEU) که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.