| کد خبر: 178252 |

◄ تشریح روند پیشرفت پروژه راه‌سازی اشتهارد-نظرآباد

قطعه سوم پروژه راه‌سازی اشتهارد-نظرآباد تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. تقی رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اعلام این خبر گفت: هدف از اجرای این پروژه اتصال دو راه شریانی و اصلی اشتهارد-ماهدشت به اتوبان کرج-قزوین است و در سه قطعه طراحی‌شده است.

تین نیوز

قطعه سوم پروژه راه‌سازی اشتهارد-نظرآباد تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. تقی رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اعلام این خبر گفت: هدف از اجرای این پروژه اتصال دو راه شریانی و اصلی اشتهارد-ماهدشت به اتوبان کرج-قزوین است و در سه قطعه طراحی‌شده است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، رضایی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف مهم اجرای این پروژه ساخت مسیر و ایمن‌سازی آن برای تردد کارگران شهرک‌های صنعتی دو شهرستان نظرآباد و اشتهارد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با توضیح اینکه قطعات اول و دوم پروژه راه اشتهارد-نجم‌آباد-نظرآباد در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسید و اکنون زیر بار ترافیک است، بیان کرد: عملیات اجرایی قطعه سوم این پروژه هم امسال با حضور استاندار سابق البرز کلنگ‌زنی شد.

او با اشاره به اینکه عرض تمام‌شده این محور ۱۱ متر است، بیان کرد: برای اجرای قطعه سوم این پروژه در سال‌جاری حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان منظور شده است و پروژه اکنون درحال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز پیشرفت فیزیکی کلی پروژه اشتهارد-نجم‌آباد-نظرآباد را ۶۰ درصد اعلام کرد و گفت: کار قطعات اول و دوم این پروژه به اتمام رسیده است، قطعه سوم نیز درحال‌حاضر با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام است که موضوع رفع تملکات پروژه دنبال شده، از طرفی عملیاتی ازجمله اجرای ابنیه فنی پروژه هم لحاظ شده است.

رضایی تشریح کرد: در قطعه سوم پروژه اشتهارد-نجم‌آباد-نظرآباد از محل اعتبار منظور شده برای انجام آن در سال‌جاری، تاکنون حدود یک‌میلیارد و ۵۰۰  میلیون تومان هزینه شده است.

او بیان کرد: در این محور همچنین پروژه احداث یک تقاطع غیرهم‌سطح برای اتصال محور اشتهارد-نجم‌آباد-نظرآباد با جاده قدیم کرج-قزوین هم با هزینه کرد ۱۳ میلیاردتومانی اجرایی شد که در سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز ادامه داد: در مراحل اجرایی پروژه اشتهارد-نجم‌آباد-نظرآباد اتصال آن به محور شمالی اتوبان کرج-قزوین هم انجام‌شده است و در این میان تنها اقدام عملیاتی باقیمانده انجام قطعه سوم به طول ۱۴ کیلومتر است که تاکنون در هشت کیلومتر آن کار تملک اراضی موجود بر سر راه پروژه انجام‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.