| کد خبر: 178241 |

نصر توضیح داد:

◄ تجهیزات راهداری هم‌زمان با افزایش میزان تردد و راه رشد نداشته است

تجهیزات راهداری هم‌زمان با افزایش میزان تردد، افزایش طول راه‌ها و ارتقای شبکه راه‌ها افزایش نیافته است و جوابگوی این حجم تردد نیست.

تین نیوز

 داریوش نصر مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری وضعیت راهداری زمستانی و ماشین‌آلات سازمان راهداری را تشریح کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌تیوز گفت: برای انجام راهداری زمستانی 9600 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک، 14 هزار و 500 راهدار و 649 باب راهدارخانه در آماده‌باش هستند.

او گفت: 9100 دستگاه گشت راهداری عملیات راهداری زمستانی را در این مدت انجام خواهد داد و 1300 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای شریانی کشور فعال هستند.

نصر هم‌چنین در خصوص تمهیدات سازمان برای استان‌های سردسیر، گفت: تجهیزات بیش‌تری برای این استان‌ها اختصاص داده‌شده است و حتی فرم و کاپشن‌های راهدارها نیز در این استان‌ها متفاوت است.

او درباره وضعیت سن ناوگان و ماشین‌آلات سازمان راهداری گفت: سن ناوگان بالای 25 سال است و البته ماشین‌آلات با رنج سنی 10 تا 15 سال هم در ناوگان وجود دارد.

او با اشاره به تجهیزات کهنه و ناکافی ادامه داد: هرساله  راه‌های جدیدی ساخته می‌شود و در هر استان شاهد افتتاح حداقل 40 کیلومتر راه جدید هستیم اما به همان نسبت راهدارخانه ساخته و تجهیزات اضافه نمی‌شود.

وی بابیان این‌که در شرایط کهنه و ناکافی بودن ماشین‌آلات هرساله راهداری زمستانی را به مرحله اجرا می‌رسانیم، گفت: تجهیزات راهداری هم‌زمان با افزایش میزان تردد، افزایش طول راه‌ها و ارتقای شبکه راه‌ها افزایش نیافته است و جوابگوی این حجم تردد نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.