| کد خبر: 178173 |

◄ دیدارمدیرعامل راه آهن با استاندار اصفهان

در دیدار مدیرعامل شرکت راه‌آهن با استاندار اصفهان تسریع در تکمیل قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران مورد تاکید قرار گرفت.

تین نیوز

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت راه‌آهن و جمعی از مدیران، به مدت سه ساعت پیرامون طرح‌های توسعه حمل‌ونقل ریلی با عباس رضایی استاندار اصفهان به بحث و گفت‌وگو نشستند و بر تسریع در تکمیل قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران تاکید کردند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید محمدزاده در این دیدار بابیان این‌که پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران از سال گذشته بر عهده شرکت راه‌آهن ایران گذاشته‌شده است، افزود: در قراردادی که با چینی‌ها منعقدشده است درصدد تکمیل زیرساخت و بخشی از روسازی هستیم.

وی ادامه داد: به‌منظور تامین فاینانس پروژه اقدامات و پیگیری‌های لازم در سطوح ملی صورت پذیرفته است.

او به دوخطه کردن راه‌آهن بافق- یزد- اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: این پروژه باوجود پیشرفت فیزیکی بالا، حدود یک سال و نیم است که متوقف‌شده است که البته انجام و تکمیل آن تأثیرات بسیار زیاد اقتصادی برای استان‌های مسیر خواهد داشت.

هم‌چنین در این دیدار عباس رضایی استاندار اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان تنها اختصاص به شهر اصفهان ندارد و باید در همه شهرستان‌های استان، توسعه موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: اصفهان آبروی کشور است و هر اقدامی برای این استان صورت پذیرد برای کشور مفید خواهد بود.

رضایی در همین ارتباط از مدیرعامل راه‌آهن درخواست کرد که قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

وی بابیان این‌که اجرای سریع این پروژه نه‌تنها برای اصفهان بلکه برای تهران نیز مفید است، افزود: این پروژه شریان حیاتی برای پایتخت است و لازم است دفتر مخصوص پیگیری این پروژه از سوی شرکت راه‌آهن به‌عنوان دستگاه مجری در اصفهان استقراریافته و برنامه زمان‌بندی آن در اختیار استانداری قرار گیرد.

 این دیدار با حضور سعید محمدزاده مدیرعامل راه‌آهن، بابک احمدی عضو هیات‌مدیره و معاون بازرگانی و بهره‌برداری راه‌آهن، سید رضا سادات حسینی مدیرکل راه‌آهن اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان و مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.