| کد خبر: 178163 |

◄ نظر وزیر راه‌وشهرسازی درباره متولی تعیین نرخ اجاره‌بها

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی تعیین نرخ اجاره‌بها را وظیفه انجمن‌های صنفی و مدیریتی دانست و گفت: افزایش قیمتی که در بخش مسکن وجود دارد نشان می‌دهد که مدیریت مناسبی در این بخش وجود ندارد.

تین نیوز

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی تعیین نرخ اجاره‌بها را وظیفه انجمن‌های صنفی و مدیریتی دانست و گفت: افزایش قیمتی که در بخش مسکن وجود دارد نشان می‌دهد که مدیریت مناسبی در این بخش وجود ندارد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از صداوسیما، اسلامی در حاشیه جلسه کمیسیون عمران مجلس درباره نقش وزارت راه و شهرسازی در تعدیل قیمت‌ها افزود: شرایط و مسائل اقتصادی در فرآیند قیمت‌گذاری در حوزه مسکن تأثیرگذار است و اگر هجمه مسائل اقتصادی به حوزه مسکن ورود نکند و مسکن مسیر سالم خود را ادامه دهد مردم کمتر دچار آسیب خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستور جلسه کمیسیون عمران مجلس درباره روند تخصیص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی هم اظهار کرد: میزان قیر تولیدی در کشورمان تناسبی با نیاز پروژه‌‌ها ندارد و تدبیری که در مجلس در قالب بودجه سالیانه گنجانده‌شده حاکی از این است که کارآمدی لازم برای پیشبرد پروژه‌ها را ندارد و باید تدبیری متفاوت در این حوزه اتخاذ شود این تغییر روش در لایحه بودجه سال ۹۸ خود را نشان خواهد داد.

او بابیان اینکه وزارت راه و شهرسازی سهمی ۵۷ درصدی از قیر تولیدی در کشور را دراختیار دارد که این فرمول و روش برای سال‌های آتی باید تغییر کند، ادامه داد: دولت در بودجه ۹۸ با روش و رویکرد جدیدی درخصوص قیر تصمیم‌گیری خواهد کرد که امیدواریم نمایندگان نیز از این موضوع حمایت کنند.

درحال‌حاضر به‌دلیل افزایش چندین برابری قیمت قیر بسیاری از پروژه‌های راه‌سازی دچار مشکل شده‌اند و هزینه آسفالت و بهسازی راه‌ها افزایش چشمگیری داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.