| کد خبر: 178161 |

◄ استقبال دبیر کانون کامیون‌داران از حضور آدم‌نژاد در معاونت حمل‌ونقل

برداشت ما این است که با حضور یک مدیر کار بلد و متخصص حمل‌ونقل مثل آقای آدم نژاد و اصلاحات ریشه‌ای به‌زودی شاهد شروع تغییرات در بخش حمل‌ونقل باشیم.

تین نیوز

احمد کریمی دبیر کانون کامیون‌داران در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز ضمن تشریح برنامه‌ها و وظایف معاونت حمل‌ونقل نقل وزارت راه و شهرسازی که می‌تواند نقش مهمی در بهبود وضعیت ناوگان داشته باشد، گفت: انتخاب شهرام آدم‌نژاد که سابقه طولانی در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای داشته و اعتقاد قلبی بر همکاری با تشکل‌های صنفی دارد در حل مشکلات این بخش بسیار کارگشا خواهد بود.

او ادامه داد: رویکرد وی باعث می‌شود که حتی در امر سیاست‌گذاری تشکل‌های صنفی را دخالت دهند؛ آدم نژاد چه در زمان خدمت به‌عنوان مدیرکل دفتر حمل‌ونقل کالا و مسافر سازمان راهداری و چه در حوزه معاونت برنامه‌ریزی همیشه تمام برنامه‌های خود را با مشورت و همفکری تشکل‌های صنفی و در راستای خدمت به راننده و کامیون‌دار انجام می‌داد که این رویکرد در حوزه معاونت حمل‌ونقل مؤثر است.

وی گفت: یک موضوع نگران‌کننده این است که همیشه در سیستم حمل‌ونقل نقل بعد از هر حادثه و مشکلی به معلول می‌پردازیم و سعی می‌شود آن اتفاق را خنثی کنیم؛ انتظار این است که با حضور آقای آدم نژاد و ترکیب جدیدی که با حضور وزیر در این وزارتخانه به وجود آمده است و نگاه مثبتی که سازمان راهداری به مجموعه معاونت حمل‌ونقل دارد شاهد هماهنگی بیشتری باشیم.

او ادامه داد:هماهنگی بیشتر برای اصلاح ساختار حمل‌ونقل و رفع مشکلات گذشته به مدیریت نیازمند است که خوشبختانه آقای آدم نژاد صاحب این پتانسیل است. برداشت ما این است که با حضور یک مدیر کار بلد و متخصص حمل‌ونقل نقلی و تغییرات ریشه‌ای به‌زودی شاهد شروع تغییرات در بخش حمل‌ونقل باشیم.

کریمی ادامه داد: در حال حاضر تشکل‌های صنفی در طول روز تعداد زیادی ارباب‌رجوع دارند که اگر کارها اصولی حل‌وفصل شود از حجم بسیاری از این ارباب‌رجوع‌ها کاسته می‌شود.

وی گفت: تصمیمات جدید و درستی باید در حوزه حمل‌ونقل صورت گیرد که منجر به حل‌وفصل مراجعات فردی شود؛ در این صورت شاید فرصت بیشتری برای اینکه بتوانیم کارهای بزرگ‌تری انجام دهیم داشته باشیم.

کریمی این راهم اضافه کرد که یکی از مشکلات دوره قبلی این بود که کسی از بدنه حمل‌ونقل در معاونت حضور نداشت ضمن اینکه شخصیت مدیر و متفاوت آقای آدم نژاد کمک می‌کند تا بخشی از مشکلات گذشته به‌صورت خودبه‌خود با حضور وی حل شود.

وی آدم‌نژاد را فردی جستجوگر و مطالعه‌گر دانست که بر اساس حقیقت موضوع تصمیم‌گیری می‌کند و گفت:حضور یک شخصیت علمی و عملیاتی در راس معاونت حمل و نقل برای مشکلات رانندگان و کامیونداران راهگشا خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سیددلاورموسوی 0 0

    باسلام.
    امیدواریم.
    کلا آدمی با امید زنده است.
    امیدوارچنانم که کار بسته براید.
    وصال چون بسرامد فراق هم بسر آید