| کد خبر: 178107 |

◄ جاده سی‌سخت-پادنا تا پایان زمستان مسدود است

محور برفی سی‌سخت-پادنا در استان کهگیلویه‌وبویراحمد به‌دلیل بارش برف شدید مسدود شده است. علی خوان‌پایه، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اعلام این خبر افزود: این منطقه در محل گردنه بیژن مرتفع‌ترین نقطه تردد خودرو در جنوب کشور است.

تین نیوز

محور برفی سی‌سخت-پادنا در استان کهگیلویه‌وبویراحمد به‌دلیل بارش برف شدید مسدود شده است. علی خوان‌پایه، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اعلام این خبر افزود: این منطقه در محل گردنه بیژن مرتفع‌ترین نقطه تردد خودرو در جنوب کشور است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خوان‌پایه درباره وضعیت انسداد راه‌های فرعی استان توضیح داد: محور گچساران-پازنان به دیلم نیز از جاده‌هایی است که به علت خسارت و تخریب یک پل براثر بارندگی فعلاً مسدود اعلام‌شده است.

او توضیح داد: محور سی‌سخت به پادنا در محدوده گردنه بیژن، مرز مشترک بین استان ما و استان اصفهان است که به علت ناایمن بودن در تردد از سوی هر دو استان مسدود اعلام‌شده است و بازگشایی آن به تصمیم هر دو استان مربوط است و به‌نظر نمی‌رسد این بازگشایی در زمستان رخ دهد، چون ارتفاع این محور ۳ هزار و ۳۰۰ متر از سطح دریا بالاتر و بسیار ناایمن است.

این مدیر استانی درباره بازگشایی محور دیگر فرعی در استان اضافه کرد: محور گچساران-پازنان به دیلم نیز احیاناً بعد از بارندگی‌ها توسط شرکت نفت بازگشایی موقت خواهد شد.

بارندگی در ارتفاعات استان کهگیلویه‌وبویراحمد در هفته جاری بسیار بالا بوده و موجب بروز مشکلات زیادی در حمل‌ونقل جاده‌ای این منطقه شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.