| کد خبر: 178105 |

◄ ویژه برنامه های هفته وحدت در ایستگاه های منتخب مترو

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از برگزاری ویژه‌برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته وحدت در ایستگاه‌های منتخب مترو خبر داد.

تین نیوز

به مناسبت هفته وحدت، سالروز ولادت باسعادت حضرت نبی اکرم و حضرت امام جعفر صادق به‌منظور ایجاد فضای بانشاط و معنوی در مترو، ایستگاه تجریش با جشن پیامبر مهربانی و ایستگاه امام خمینی با جشن مهربان مثل محمد میزبان مسافران شهر زیرزمینی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، این جشن‌ها باهدف گسترش و تعمیق شناخت بیش‌تر شهروندان از الگوهای دینی به‌ویژه حضرت رسول‌اکرم و ائمه معصومین علیهم‌السلام برگزارشده.

 جشن پیامبر مهربانی با اجرای برنامه‌هایی شامل موسیقی‌سنتی، مسابقه ویژه مسافران، تواشیح و برنامه‌های فرهنگی و هنری دیگر پذیرای مسافران در ایستگاه تجریش بود و در شب سالروز میلاد باسعادت حضرت محمد در ایستگاه امام‌خمینی ویژه‌برنامه مهربان مثل محمد نیز با همکاری و مشارکت موسسه مردم‌نهاد منتظران منجی با برنامه‌های متنوعی هم‌چون تواشیح و هم‌خوانی گروه دانش‌آموزی میثاق از استان سمنان، شعرخوانی سیامک رجاور، شاعر و مدیحه‌سرای اهل‌بیت و مسابقه ویژه مسافران میزبان شهروندان و مسافران مترو بود.

هم‌چنین از اثر هنری دیوارنگاره گل وحدت که با مشارکت عمومی مردم و هنرمندان شیعه و اهل تسنن امروز دوشنبه 5 آذرماه 97 در ایستگاه محمدیه رونمایی شد.

ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی متروی تهران، بستر مناسبی برای مشارکت و همکاری سازمان‌های فرهنگی و هنری با مترو است و معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در همین راستا با تشکیل کارگروه ویژه‌ای تحت عنوان «ره‌آورد فرهنگی» ضمن برقراری ارتباط موثر و دوسویه با تشکل‌های مردم‌نهاد و سازمان‌های فرهنگی از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی این سازمان‌ها برای ارائه خدمات مناسب به مسافران استفاده می‌کند.

 به همین منظور از همه سازمان‌ها و تشکل‌های فرهنگی برای برگزاری برنامه‌های متنوع در مناسبت‌های مختلف دعوت به عمل می‌آورد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.