| کد خبر: 178052 |

◄ نبود اعتبار پروژه‌های اردستان را تعطیل کرده

با توجه به نبود تأمین اعتبار و نقدینگی اکثر پروژه‌های راه‌سازی استان اصفهان تعطیل‌شده است. مجتبی پورشفیع، رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان با اعلام این خبر گفت: از معدود پروژه‌های فعال، جاده اصفهان-اردستان است.

تین نیوز

با توجه به نبود تأمین اعتبار و نقدینگی اکثر پروژه های راه سازی استان اصفهان تعطیل شده است. مجتبی پورشفیع، رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان با اعلام این خبر گفت: از معدود پروژه های فعال، جاده اصفهان-اردستان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، پورشفیع افزود: افزایش تورم لوازم یدکی و وسایل راه سازی یکی از مشکلاتی است که امروز گریبان گیر پیمانکاران طرف قرارداد جاده اصفهان-اردستان شده است، لذا با توجه به همه این فشارها اداره راه و شهرسازی اردستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی توانسته اند ۱۷ کیلومتر جاده دوبانده اصفهان به اردستان را فعال نگه دارند.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان بابیان اینکه پیمانکار جاده اصفهان-اردستان از دونقطه فعالیت خود را آغاز کرده و درحال حاضر با چهار اکیپ اجرایی بر روی پروژه مشغول فعالیت هستند، ابراز داشت: در بخش خاکی پنج کیلومتر آن آماده آسفالت است و فعال ترین پروژه شهرستان و استان ازلحاظ حجم کار و نیرو پروژه این جاده است.

پورشفیع بابیان اینکه برای ۱۷ کیلومتر جاده اصفهان به اردستان ۲۳۰ میلیارد برآورد اولیه بوده است، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از این بودجه توسط نماینده مردم اردستان تخصیص پیداکرده که تزریق مالی به پیمانکار انجام شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.