| کد خبر: 178050 |

◄ مشکل حوزه حمل‌ونقل فقط لاستیک نیست

به‌رغم اینکه تأمین و توزیع لاستیک جزو وظایف مستقیم راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیست؛ اما چون دغدغه راننده، دغدغه ما نیز به‌شمار می‌رود، خود را شریک مشکلات شما می‌دانیم و به‌عنوان سخنگوی شما در این زمینه پیگیر مسائل هستیم.

تین نیوز

با الکترونیکی شدن مجموعه حمل‌ونقل عمومی استان یزد بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد. علی علیخانی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد بابیان این مطلب گفت: بسیاری از خدمات باید به‌صورت الکترونیک ارائه شود.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، علیخانی صبح امروز در نشست با پیشکسوتان حمل‌ونقل استان یزد با اشاره به مشکلات رانندگان در سطح استان، افزود: برخی درخواست‌ها خارج از توان سازمان ما و مجموعه استان است و باید به دولت پیشنهاد شود که دولت در قالب لایحه به مجلس ارائه کند.

علیخانی عنوان کرد: برخی موارد نیز به‌دلیل غفلت رخ‌داده که می‌توان با ارائه راهکار آنها را برطرف و شرایط بهتری را حاکم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در مورد وضعیت لاستیک نیز بیان کرد: مشکلات حوزه حمل‌ونقل فقط لاستیک نیست بلکه گرانی روغن و لوازم‌یدکی و تعمیرات نیز از مسائل رانندگان است؛ اما به بحث لاستیک به شکل ویژه پرداخته‌شده است.

او افزود: باوجود همه این مشکلات و به‌رغم اینکه تأمین و توزیع لاستیک جزو وظایف مستقیم راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیست؛ اما چون دغدغه راننده، دغدغه ما نیز به‌شمار می‌رود، خود را شریک مشکلات شما می‌دانیم و به‌عنوان سخنگوی شما در این زمینه پیگیر مسائل هستیم.

علیخانی خاطرنشان کرد: درمجموع، لاستیک در کل کشور کم است ضمن اینکه در استان به‌دلیل ارائه آمار ناقص به وزارت صنعت، معدن، تجارت، سهمیه استان کمتر از حد نیاز بود که با اصلاح این آمار، به‌زودی شاهد افزایش سهمیه خواهیم بود.

او عنوان کرد: درحال‌حاضر ۸۵ درصد سهمیه‌ای که برای استان یزد درنظر گرفته‌شده برای ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری و ۱۵ درصد آن مربوط به ناوگان درون‌شهری مورداستفاده قرار می‌گیرد.

علیخانی در مورد ره اندازی سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ اظهار داشت: رانندگان همه مشکلات خود را از طریق این سامانه مطرح کنند و اطمینان داشته باشند که این مشکلات رصد، بررسی و پیگیری خواهد شد.

او گفت: در مورد بیمه نیز رانندگان هرکجا احساس کردند شرکت‌های بیمه‌گذار مشکلی ایجاد کرده‌اند، موضوع را از طریق سامانه ۱۴۱ اعلام کنند تا ما به‌عنوان شما آنها پیگیر رفع مشکل باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.