| کد خبر: 178035 |

◄ قیمت قطعی برای هیچ یک از مدل‌های خودرو ابلاغ نشده است

اگر خریدار اقدام به پیش خرید خودرو کرده باشد باید به این نکته از پیش واقف باشد که یکی از مفاد قرار داد خرید به این موضوع پرداخته است که قیمت تحویل خودرو منوط به شرایط زمان تحویل خودرو است.

تین نیوز

یک مقام مسئول در سازمان حمایت مصرف کننده و تولید کننده اعلام کرد: تا به امروز قیمت قطعی برای هیچ یک از مدل‌های خودرو ابلاغ نشده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، این منبع آگاه در سازمان حمایت مصرف کننده و تولید کننده با اشاره به شایعات اخیر در خصوص افزایش قیمت خودرو 206 تیپ 2، اظهار داشت: چنانچه خریدار اقدام به خرید قطعی خودرو کرده باشد، ابلاغی در خصوص افزایش نرخ تحویل خودرو هنوز به هیچ یک از مراجع رسمی تحویل نشده است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اما اگر خریدار اقدام به پیش خرید خودرو کرده باشد باید به این نکته از پیش واقف باشد که یکی از مفاد قرار داد خرید به این موضوع پرداخته است که قیمت تحویل خودرو منوط به شرایط زمان تحویل خودرو است.

این مقام آگاه به مهلت‌های 30 و 45 روزه فروش قطعی خودرو نیز پرداخت و افزود: چالشی که در خبرهای منتشر شده به آن برخورد کردیم، مشخص نبودن زمان تحویل و یا پیش‌خرید و یا فروش قطعی خودروی 206 تیپ 2 است که به آن به صورت واضح اشاره نشده است.

وی با بیان این نکته که آیا منطقی است پیش از مشخص شدن نوع خرید اقدام به انتشار اخبار کرد یا خیر، گفت: قرار بود قیمت‌ها به دو صورت قیمت تمام شده و یا حاشیه بازار مشخص شود که تا به امروز در این‌باره تصمیم‌گیری نشده است.

این مقام آگاه به این موضوع نیز اشاره کرد که، تا به امروز خبر قطعی قیمت گذاری خودرو از سوی هیچ مرجعی منتشر نشده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.