| کد خبر: 178030 |

پیام دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی:

◄ همایش ICOPMAS در ایران و اهداف اصلی سازمان جهانی دریانوردی

همایش ICOPMAS در ایران در راستای اهداف اصلی سازمان جهانی دریانوردی است.

تین نیوز

دبیر کل سازمان بین‌المللی دریانوردی (IMO) در پیامی به همایش بین‌المللی ICOPMAS ۲۰۱۸ گفت: این سازمان همانند دیگر بخش‌های سازمان ملل، «رسیدن به توسعه پایدار در فعالیت‌ها» را به‌عنوان هدف اصلی و محوری دنبال می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز، کی تاک لیم؛ دبیرکل آیمو با ارسال پیام به همایش آیکوپمس ۲۰۱۸ در تهران با اشاره به شعار امسال سازمان بین‌المللی دریانوردی؛ «کشتیرانی بهتر برای آینده بهتر»، افزود: این شعار به‌خوبی بازتاب‌دهنده کارکرد آیمو در این سال‌ها برای رسیدن به اهداف این سازمان است؛ اهدافی که در راستای ارتقای امنیت، عملکرد بهتر و محیط‌زیست دریایی امن‌تر و سالم‌تر بوده است.

کی تاک لیم افزود: آیمو از همان ابتدای فعالیت در تلاش بوده تا بتواند شرایط را به نحوی مهیا کند که همه افراد در دنیا بتوانند از مزایای کشتیرانی و دریانوردی ازنظر اقتصادی بهره‌مند شوند و امنیت و مسئولیت اجتماعی در این زمینه نیز در نظر گرفته شود.

دبیرکل آیمو در خصوص برنامه استراتژیک این سازمان تخصصی در حوزه حمل‌ونقل و محیط‌زیست دریایی، اظهار داشت: برنامه استراتژیک سازمان بین‌المللی دریانوردی در بازه زمانی سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ شامل هفت مولفه اصلی بهبود قوانین و مقررات، استفاده از تکنولوژی‌های جدید در چارچوب قانون‌گذاری، بررسی تعییرات آب و هوایی، بهبود تسهیلات جهانی، تامین امنیت تجارت بین‌المللی دریایی و حصول اطمینان از اثرگذاری اجرای قوانین و مقررات سازمان است.

وی در بخش دیگری از این پیام آورد که برگزاری همایش ICOPMAS در ایران به‌خوبی در راستای اهداف اصلی آیمو قرار دارد؛ به‌طوری‌که آیکوپمس نیز به دنبال توسعه پایدار و رسیدن به راهکارهایی در مقابل چالش‌های پیش روی کشتیرانی و دریانوردی است.

وی تاکید کرد: افزایش آگاهی تنها از طریق نشست‌ها و همایش‌های بین‌المللی مانند ICOPMAS امکان‌پذیر می‌شود.

کی تاک لیم اضافه کرد: این‌جانب وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادرودریانوردی ایران را به‌عنوان یکی از اعضای فعال آیمو و به جهت برگزاری ۱۳ دوره همایش بین‌المللی در حوزه مهندسی مدیریت سواحل و بنادر تحسین می‌کنم.

وی گفت: سازمان جهانی دریانوردی همانند دیگر بخش‌های سازمان ملل، «رسیدن به توسعه پایدار در فعالیت‌ها» را به‌عنوان هدف اصلی و محوری دنبال می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.