| کد خبر: 177993 |

◄ جزئیات ثبت‌نام کارت سوخت المثنی

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره نحوه ثبت‌نام کارت سوخت المثنی توضیح داد.

تین نیوز

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره نحوه ثبت‌نام کارت سوخت المثنی توضیح داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، زیبا اسماعیلی گفت: امروز و فردا تنها افرادی می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند که شماره تلفن همراه آن‌ها به رقم ۹۹ و 89 ختم می‌شود. 

او ادامه داد: همراه داشتن شماره تلفن همراه به نام مالک وسیله نقلیه، کد ملی و اطلاعات شناسایی وسیله نقلیه شماره هشت‌رقمی مندرج در ذیل بارکد پستی پشت کارت خودرو متقاضی و یا شماره VIN برای ثبت‌نام کارت سوخت موردنیاز است.

 این مقام مسئول افزود: هنگامی‌که متقاضیان، کد ملی و تاریخ تولد خود را در سامانه وارد کنند سایر اطلاعات شناسنامه‌ای مانند نام و نام خانوادگی، نام پدر و شماره شناسنامه به صورت خودکار نمایش داده می‌شود و افراد پس از اطمینان از تطابق اطلاعات شخصی، باید یکی از شماره‌های کارت‌بانکی خود را که به‌صورت خودکار در پنجره ثبت اطلاعات این بخش به نمایش درمی‌آید، انتخاب کنند.

اسماعیلیتاکید کرد: در هیچ‌یک از مراحل ثبت‌نام چه به‌صورت حضوری در دفاتر پلیس +۱۰ و چه به‌صورت اینترنتی ، نیازی به ارایه رمزهای کارت‌های بانکی نیست.

او گفت: زمان استفاده از کارت‌بانکی به‌عنوان کارت سوخت در جایگاه‌های سوخت متعاقبا در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

وی افزود: آن دسته از مالکان که دارای بیش از یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت هستند، برای ثبت‌نام کارت المثنی باید مجددا مراحل ثبت‌نام را به ازای هر دستگاه خودرو یا موتورسیکلت را با یک کارت‌بانکی دیگر تکرار کنند و یا از اپلیکیشن دولت همراه استفاده کنند.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: افرادی که به هر دلیل نتوانند اطلاعات خود را ارسال کنند و یا تمایلی به ثبت‌نام غیرحضوری ندارند می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات مشترکین پلیس +۱۰ برای ثبت‌نام اقدام کنند.

جدول کارت سوخت

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.