| کد خبر: 177961 |

◄ چاه ویل صنعت خودرو، با افزایش قیمت پرنخواهد شد

در حالی که وضعیت موجود غیر قابل حیات برای خودرو سازان است، رشد قیمت هم برای مردم غیر قابل قبول است.

تین نیوز

در حال حاضر قطعه سازان که در سال های گذشته با حمایت خوروسازان بزرگ کشور رشد یافتند و با حمایت مدیران دولتی تبدیل به غول های بزرگی شدند، بیشتر بر طبل ضرورت افزایش قیمت خودرو می زنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری نفت ما، سید علی حسینی مسئول اسبق ستاد مدیریت سوخت و حمل و نقل کشور در ادامه گفت: در این میان اندر حکایت افزایش قیمت خودرو باید گفت، شرکت های قطعه سازدر هر شکلی سود سرشاری برده و خواهند برد، اگرچه بهتر است به آنها بگوییم واردکننده قطعه خودرو. همچنین، فروشندگان خودرو چه نمایندگان رسمی و چه دلالان هم سود می برند.

حسینی افزود: درحال حاضر، فقط تولید کنندگان خودرو و بخصوص ایران خودرو و سایپا متضرر هستند و البته بخش دولتی این شرکت ها اعم از سهم مادی و بخصوص معنوی آن.

این کارشناس خودرو افزود: پس، راه حل چیست؟ در حالی که وضعیت موجود غیر قابل حیات برای خودرو سازان است، رشد قیمت هم برای مردم غیر قابل قبول است.

او ادامه داد: واقعیت این است که بدهی های گذشته، حقوق های نامتعارف مدیران و هزینه های سربار، این وضعیت را به وجود آورده است.

حسینی تاکید کرد: به نظر می رسد قبل از هر اقدامی باید مدیریت مالی خودروسازان به صورت شفاف برای مردم تشریح شده و برنامه های خودروسازان از محل درآمد افزایش خودرو سازان باید روشن شود تا مردم این افزایش قیمت را پذیرفته و مطمئن شوند که این رشد قیمت به منافع ملی کمک می کند و گرنه این چاه ویل فعلی با این افزایش قیمت هم پر نخواهد شد.

منبع: پایگاه خبری نفت ما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.