| کد خبر: 177937 |

◄ اعلام فرصت‌های جدید شغلی در دانشکده مهندسی راه‌آهن

دانشکده مهندسی راه‌آهن در غالب یک پروژه وسیع با همکاری بیش از یک هزار و 426 نفر از اساتید و دانشجویان این دانشکده و فعالان صنعت ریلی درباره شماری از فرصت‌های شغلی در این حوزه اعلام آمادگی کرد.

تین نیوز

دانشکده مهندسی راه‌آهن با همکاری بیش از یک هزار و 426 نفر از اساتید و دانشجویان این دانشکده و فعالان صنعت ریلی درباره شماری از فرصت‌های شغلی در این حوزه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، یکی از دانش‌آموختگان این دانشکده که ریاست انجمن علمی دانشکده راه‌آهن را نیز برعهده دارد، با اعلام این خبر گفت: این دانشکده برای دانش‌آموختگان رشته‌های متخصصان حوزه ریلی، امکان اعلام فرصت های شغلی، فرصت‌های کارآموزی و نیازهای نیروی انسانی متخصص ریلی را به‌صورت پروژه‌ای، پاره‌وقت و تمام‌وقت فراهم کرده است.

آرمین عبدالمحمدی ادامه داد: متقاضیان باید اطلاعات تخصصی خود در حوزه صنعت ریلی را برای این دانشکده به آدرس سایت railway.iust.ac.ir ارسال کنند تا با مشارکت دانشجویان و ارائه موضوعات تحقیقاتی جدید در قالب انجام پایان‌نامه‌های ایشان فرصت‌های جدید شغلی ایجاد شود.

عبدالمحمدی با تاکید بر اینکه در این میان به همکاری شرکت‌های ریلی هم نیاز است، افزود: معرفی توفیقات کاری شرکت‌هایی که دانش‌آموختگان، اساتید و دانشجویان دانشکده راه‌آهن در آنها مشغول به کار هستند ضرورت دارد.

رییس انجمن علمی دانشکده راه‌آهن درباره مفاد کلی این فراخوان توضیح داد: معرفی مختصر شرکت‌های ریلی به انضمام تعداد دانش‌آموختگان، دانشجویان و اساتید همکار در این شرکت‌ها به‌منظور بالا رفتن انگیزه سایر شرکت‌ها در جذب و همکاری با متخصصان ریلی، معرفی دانش‌آموختگان دانشکده راه‌آهن (اعم از جویای کار و ...)، اعلام اطلاعات و اخبار تخصصی ریلی و معرفی سایت‌های مرتبط و کانال ها و گروه‌های ریلی از موارد قابل ارسال هستند.

عبدالمحمدی شرط پذیرش اطلاعات کانال‌ها و گروه‌های فعال و تخصصی حوزه ریلی در فضای مجازی را هم ادمین یا اعضای کانال یا گروه بودن عنوان کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت railway.iust.ac.ir  مراجعه کنید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.