| کد خبر: 177882 |

هشدار وقوع سیلاب در ۷ استان کشور/ آسمان تهران بارانی می‌شود

سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی جدید به کشور از وقوع سیلاب‌ در ۷ استان هشدار داد و گفت: آسمان تهران امروز نیمه‌ابری به تدریج ابری و از بعدازظهر بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

تین نیوز

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از سمت جنوب غرب، اظهار کرد: بر این اساس بارش‌ها در غرب، شمالغرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب کشور را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با تقویت این سامانه در روز شنبه شاهد بارش در مناطق شرق و شمال شرق کشور نیز خواهیم بود، تصریح کرد:‌ برای امروز و فردا در استان‌های خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، جزایر شمال خلیج فارس، لرستان و کرمانشاه رگبار، رعد و برق، آب گرفتگی و سیلابی شدن رودخانه‌ها را پیش‌بینی کرده‌ایم.

گودرزی با اشاره به این‌که روز یکشنبه نیز بارش‌ها ادامه خواهد داشت، تصریح کرد:‌ امروز برای ارتفاعات و فردا و یکشنبه در ارتفاعات البرز و زاگرس در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، زنجان، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش برف پیش‌بینی شده که از این رو لغزندگی جاده‌ها و اختلال در تردد را خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز نیمه‌ابری به تدریج ابری و از بعدازظهر بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.