| کد خبر: 177841 |

طاهرخانی در ملاقات با متقاضیان مسکن مهر پردیس مطرح کرد؛

انجام تعهد و رضایت مردم دغدغه اصلی وزارت راه و شهرسازی است

قطعا پروژه های عمرانی با تحولات اخیر قیمتها با مشکلات جدید مواجه شده اند اما این مسائل نباید مانع از تلاش وعمل به تعهدات شوند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ملاقات با متقاضیان مسکن مهر پردیس با اعلام اینکه انجام تعهد و رضایت مردم دغدغه اصلی وزارت راه و شهرسازی است، گفت: تمامی منابع شرکت عمران و وزارت راه وشهرسازی در اختیار این پروژه است در این راستا تصمیم گرفته شده قراردادهای جدید محوطه سازی و اماده سازی برای رفع نقایص و سرعت در کارها را از منابع داخلی شرکت انعقاد قرارداد کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جلسه ملاقات مردمی حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با متقاضیان مسکن مهر که در روند ثبت نام، انتخاب و تحویل واحدها با مشکل روبه رو شده اند امروز برگزار شد.

طاهرخانی در این جلسه ضمن توجه به درخواست متقاضیان با تأکید براینکه پیمانکاران باید در اجرای پروژه ها و روند پاسخگویی به مردم احساس مسئولیت کنند گفت:شرکت عمران پردیس و پیمانکاران و مسئولان پروژه باید در هر حالتی به شکایات متقاضیان رسیدگی کرده و پاسخگوی آن ها باشند، در پروژه های خاص اگر پیمانکاران در زمان معین شده پاسخ قابل قبولی نداشته باشند باید مورد داوری قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تأکید براینکه شاخص های انتخاب و تحویل واحدها باید بررسی و مورد بازنگری قرار گیرد گفت: قطعاانجام به موقع  تعهدات مالی باید در اولویت اول شاخص ها قرار گرفته و افرادی که زوردتر آورده های خود را پرداخت کرده اند از امتیاز بیشتری برخوردار شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قطعا باید با پیمانکاران و مجریان متخلف در این حوزه برخورد شده و در صورت نیاز حکم قضایی برای آن ها اخذ شود گفت: برای رفع هرچه سریعتر مشکلات جلساتی با حضور پیمانکار و متقاضیان برگزار شده و ضمن بررسی مسائل حتی المقدور زمان تحویل به متقاضیان اعلام شود.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید قطعا پروژه های عمرانی با تحولات اخیر قیمتها با مشکلات جدید مواجه شده اند اما این مسائل نباید مانع از تلاش وعمل به تعهدات شوند.

طاهرخانی در ادامه رفع مشکلات، انجام تعهد و رضایت متقاضیان را دغدغه اصلی وزارت راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اعلام کرد و گفت:تمامی منابع شرکت عمران و وزارت راه وشهرسازی در اختیار این پروژه است  در این راستا تصمیم گرفته شده قراردادهای جدید محوطه سازی واماده سازی برای رفع نقایص وسرعت در کارها را از منابع داخلی شرکت انعقاد قرارداد کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی درخصوص مشکلات مربوط به عملیات محوطه سازی و آماده سازی سایت ها بیان کرد: اجرای این مرحله کاملا برعهده شرکت عمران بوده و باید ار محل تهاتر انجام شود خصوصا در محله هایی که اسکان صورت گرفته و نیاز به خدمات روزانه به شدت احساس می شود.

وی ادامه داد: بحث تأمین خدمات باید مورد به مورد و فاز به فاز بررسی و در اولویت قرار گیرد، ارتقای کیفیت زندگی در محلات اسکان یافته از اهمیت بالایی برای ما برخوردار بوده و سطح خدماترسانی در این مناطق باید درخور ساکنین باشد.

این مقام مسئول با تأکید بر ضرورت برگزاری جلسات ملاقات مردمی به صورت منظم و مداوم  برای رسیدگی به مشکلات بیان کرد: در این جلسات با شفاف سازی در روند انجام پروژه ها و مشکلات، متقاضیان و همچنین مسئولین از جزئیات امور باخبر خواهند شد که به روند تصمیم گیری ها کمک شایانی خواهد کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید در حوزه پیشبرد پروژه ها تحرک جدی ایجاد شده و با تزریق منابع عقب ماندگی در تأمین زیرساخت ها هرچه سریعتر رفع شود.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.