| کد خبر: 177761 |

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی در جلسه کمیته تسهیلات:

◄ تامین زیرساخت، مهمترین وظیفه فرودگاه ها

توسعه پایدار هر منطقه در گرو توسعه حمل‌ونقل هوایی به‌عنوان یکی از ایمن‌ترین و سریع‌ترین حمل‌ونقل‌های عصر حاضر است.

تین نیوز

باهدف بررسی راهکارهای مناسب برای ارائه‌ی خدمات ایده‌آل و مطلوب به مسافران، بررسی مشکلات لغو پروازها، جلسه کمیته‌ تسهیلات فرودگاهی با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی، یگان‌های نظامی و انتظامی، روسای شرکت‌های هواپیمایی، گمرک، گذرنامه، سوخت‌گیری و سایر ارگان‌های مستقر در فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی (بیرجند و طبس) برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی؛ هادی سلامی مدیرکل فرودگاه‌های استان در این جلسه بابیان اینکه سرفصل تمام اولویت‌ها در فرودگاه‌های استان خدمت‌رسانی ایدئال و مطلوب به مردم است، گفت: توسعه پایدار هر منطقه در گرو توسعه حمل‌ونقل هوایی به‌عنوان یکی از ایمن‌ترین و سریع‌ترین حمل‌ونقل‌های عصر حاضر است.

سلامی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص وظایف و اهداف شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: مردم ما مردمی شریف و فهیم‌اند و شایسته‌ی بهترین امکانات، خدمات رفاهی و تسهیلات هستند و اکنون با تلاش‌های صورت گرفته یکی از آماده‌ترین فرودگاه‌های سطح کشور هستیم و علیرغم وجود تحریم‌های ظالمانه علیه صنعت هوانوردی کشور و کمبود قطعات و لوازم‌یدکی هواپیما، قطعات و لوازم و سیستم‌های ناوبری ارتباطی و فرودگاهی باید با بضاعت موجود فرودگاه‌ها پروازها را مدیریت کنیم تا دراین‌بین کم‌ترین ضرر متوجه مردم شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی، در بخشی از این جلسه به بررسی دستورالعمل حقوق مسافر پرداخت و گفت: رعایت منشور حقوق مسافر و توجه به دستورالعمل‌ها باعث رضایتمندی مردم و اعتماد آنان به مسئولان و نظام می‌شود.

سلامی خطاب به مدیران شرکت‌های هواپیمایی مستقر در بیرجند افزود: چنانچه به دلایل جوی یا فنی تأخیری در پروازها به وجود بیاید، مسئولیت مدیران در زمان بروز بحران‌ها معنا پیدا می‌کند؛ بنابراین از همه‌ی مدیران شرکت‌های هواپیمایی می‌خواهم در زمان تاخیر، با حضور در بین مسافران، با شفافیت و پاسخگویی صریح به مردم و ارائه‌ی تسهیلات رفاهی زمینه‌ی رضایتمندی آنان را فراهم کنند.

در پایان این جلسه حاضران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. معاونین و جمعی از روسای ادارات اداره‌کل فرودگاه‌های استان نیز در این جلسه حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.