| کد خبر: 177726 |

◄ دور برگردان غیر استاندارد و پیگیری‌هایی که نتیجه نداد

این مسیر هم پر تردد است و هم خود دوربرگردان غیر استاندارد است و با این‌که در این مورد پیگیری‌های زیادی صورت گرفته و زمین کافی هم برای احداث دور برگردان استاندارد وجود دارد ولی تاکنون هیچ تغییری در آن ایجاد نشده است.

تین نیوز

یک کاربر شبکه‌های اجتماعی در مورد تصادف منجر به فوت مقامات ارشد سازمان تامین اجتماعی، گفت: در این دوربرگردان هر روز تصادف رخ می‌دهد و تاکنون تعداد زیادی افراد بی‌گناه در این نقطه جان باخته‌اند.

وی افزود: این مسیر هم پر تردد است و هم خود دوربرگردان غیر استاندارد است و با این‌که در این مورد پیگیری‌های زیادی صورت گرفته و زمین کافی هم برای احداث دور برگردان استاندارد وجود دارد ولی تاکنون هیچ تغییری در آن ایجاد نشده که امید است با وقوع این حادثه مرگبار که منجر به فوت دو مسئول ارشد کشور شد، تصمیمی برای این نقطه حادثه اخذ شود.

یکی دیگر از کاربران نیز با بیان این‌که بسیاری از مسیر‌های جاده‌ای کشور، از مشکلات مختلف از جمله استاندارد نبودن و خطرساز بودن رنج می‌برند، گفت: برای مثال، به خرابی مسیر گردنه باغات که ۴کیلومتر هم بیشتر نیست کسی توجهی نمی‌کند و یا خروجی سیرجان به گل گهر که فاقد چراغ روشنایی و راهنما هست و هر روزه حادثه می‌سازد.

یکی دیگر از کاربران نیز خاطرنشان کرد: کاش فکری هم به حال جاده قدیم قم تهران بشود که هموراه شاهد وقوع تصادف مرگبار در این مسیر هستیم .

وی گفت: جاده قدیم قم تهران با این حجم تردد و استفاده ناوگان باری 15 استان کشور از این محور، هنوز به بزرگراه تبدیل نشده است.

وی افزود: تقاطع‌های خطرناکی مانند تقاطع‌های بزرگراه رشت به قزوین نیز ایمن‌سازی نشده است و فقط با نصب تعداد زیادی سرعت‌گیر ترافیک کنترل می‌شود که این امر خسارات زیادی به کامیون تریلر وارد می‌سازد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.