| کد خبر: 177595 |

استاد دینامیک، استاندار شد

این یکی دو روزه که خبر انتصاب ایشان منتشر شد، سیگنال‌های مثبت زیادی دریافت کردم و اطمینان دارم مردم استان هم از این انتخاب راضی‌اند.

تین نیوز

استادم به عنوان استاندار کرمان انتخاب شد و من یاد میانه‌های دهه شصت و کلاس استاتیک ایشان در دانشگاه شهید باهنر کرمان افتادم.

پنج ماه بود که کرمان استاندار نداشت و امروز آقای دکتر محمدجواد فدایی که متخصص «تعادل» و استاد«مقاومت» و کارکشته «دینامیک» است، «گرانیگاه» نظم و امنیت دیار کریمان شد.

دکتر فدایی که تحصیلکرده مهندسی عمران در دانشگاه واترلو است، هم در استانداری تجربه دارد و هم در برنامه و بودجه استان و در عین حال هیچ وقت ارتباطش را با دانشگاه قطع نکرده است. مدتی رئیس دانشگاه کرمان بوده اما بیش از 30 سال است که تدریس می‌کند.در دولت دوازدهم معاون اقتصادی علیرضا رزم حسینی بود و بعد از استعفای ایشان سرپرستی استانداری را بر عهده گرفت.

 صادقانه بگویم ؛ دکتر فدایی انسانی شریف، پاک و بسیار قابل احترام است که در تمام این سال‌ها سالم و پاک‌دست زندگی کرده و هیچ‌کس نمی‌تواند از این بابت درباره ایشان شبهه‌ای مطرح کند. این یکی دو روزه که خبر انتصاب ایشان منتشر شد، سیگنال‌های مثبت زیادی دریافت کردم و اطمینان دارم مردم استان هم از این انتخاب راضی‌اند.

اما به رسم معرفت باید از علیرضا رزم حسینی هم یاد کنم که همین یکی دو ماه پیش گزینه جدی 2 وزارت‌خانه «راه و شهرسازی» و «صنعت،معدن و تجارت» بود و پس از مشورت با دوستان ترجیح داد مسئولیت نپذیرد و پیگیر امورات شخصی و زندگی خانوادگی‌اش باشد.

این 2 بزرگوار که سال‌ها در کنار هم کار کرده‌اند، تا همین امروز سهم قابل توجهی در توسعه استان دارند و اطمینان دارم از این به بعد هم با مدیریت دکتر فدایی، این روند همچون گذشته تداوم پیدا می‌کند.برای دکتر فدایی آرزوی موفقیت دارم و برای علیرضا رزم حسینی، آرزوی سلامتی و شادکامی.

 

 

 

محسن جلال‌پور

وبلاگ‌نویس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.