| کد خبر: 177511 |

◄ ابلاغ بخشنامه بودجه سال 1398 شهرداری‌ها

بخشنامه بودجه سال 1398 شهرداری‌ها ابلاغ شد.

تین نیوز

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ بخشنامه بودجه سال 1398 شهرداری‌ها برای اجرا در شهرداری‌های سراسر کشور به معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ها خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، علی‌اکبر اسدی بابیان مطلب فوق گفت: در اجرای مفاد ماده (25) آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها و وظایف محوله به وزارت کشور، پس از جلسات متعدد کارشناسی با جمعی از مدیران کل امور شهری و شوراهای استانداری‌، شهرداران و معاونان برنامه‌ریزی شهرداری‌های کشور و سایر کارشناسان مرتبط با موضوع، بخشنامه بودجه سال 1398 شهرداری‌ها نهایی و برای اجرا در شهرداری‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

وی افزود: در این بخشنامه علاوه بر موضوعات اساسی و قوانین مرتبط، ضوابط جدیدی در خصوص نحوه هزینه‌کرد اعتبارات اختصاصی، ترتیبات دریافت تسهیلات وام، پرداخت بدهی‌های قطعی شده سنواتی شهرداری، بودجه سازمان‌های وابسته و شرکت‌های تابعه و هم‌چنین رعایت مفاد دستورالعمل‌های خزانه‌داری و کمیته تخصیص اعتبار در شهرداری موردتوجه قرارگرفته است.

اسدی اضافه کرد: شهرداری‌های سراسر کشور موظف‌اند بودجه سال 1398 خود را طبق بخشنامه ابلاغی و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه تنظیم و برای تصویب به شوراهای اسلامی شهر ارائه کنند.

متن بخش‌نامه را از اینجا دانلود کنید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.