| کد خبر: 177443 |

◄ تخریب شهردار منتخب تهران در فضای مجازی

تنها به فاصله چند روز پس از انتخاب «پیروز حناچی» به عنوان شهردار تهران، برخی طیف‌های سیاسی با استفاد از توان رسانه‌ای خود در شبکه‌های اجتماعی به آن‌چه به‌زعم آنان«افشاگری» است و برخی کاربران از آن به عنوان «تخریب حناچی» شهردار جدید تهران یاد می‌کنند، اقدام کرده‌اند.

تین نیوز

تنها به فاصله چند روز پس از انتخاب «پیروز حناچی» به عنوان شهردار تهران، برخی طیف‌های سیاسی با استفاد از توان رسانه‌ای خود در شبکه‌های اجتماعی به آن‌چه به‌زعم آنان«افشاگری» بوده و برخی کاربران از آن به عنوان «تخریب حناچی» شهردار جدید تهران یاد می‌کنند،  اقدام کرده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز، پس از انتشار خبرهایی در شبکه‌های اجتماعی که سابقه سیاسی برخی افراد خانواده  شهردار جدید تهران را زیر سوال برده بود، ویدئویی نیز از اظهارات «حناچی» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در این ویدئو بخشی از سخنان وی بدون اشاره به زمان و مکان این سخنان منتشر شده بود که در آن، وی از لزوم استفاده از توان «مدیران خارجی» در بخش شهرسازی خبر می‌داد.

این ویدئو با توضیحاتی از قبیل «حناچی شهردار جدید تهران از حضور مدیران خارجی در شهرداری تهران خبر داد» یا «بی‌اعتمادی به تفکر و مدیریت ایرانی، دهن‌کجی به مردم و به‌خصوص جوانان پر استعداد است‌»، «ورود مدیران خارجی راه نفوذ را هموار می‌کند» و ... در شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده منتشر شد.

تبلیغات گسترده منفی در مورد ویدئوی منتشر شده از حناچی آن‌چنان زیاد بود که روابط عمومی شهرداری را بر آن داشت در این مورد توضیحاتی ارایه کند.

به گزارش تین‌نیوز، در بیانیه‌ای که از سوی روابط عمومی شهرداری تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، با اشاره به قدیمی بودن این ویدئو تاکید شد: «ویدیویی که به تازگی از حناچی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، در حاشیه انتخابات دانشکده فنی دانشگاه تهران  و در زمان معاونت معماری و شهرسازی ایشان ضبط شده و حناچی در آن بر انتقال دانش و تجربیات کارشناسان خارجی به کشور پرداخته است.»

در این بین یک کاربر شبکه‌های اجتماعی نیز دراین مورد نوشت: ظاهرا بخش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برخی طیف‌های سیاسی، تخریب «حناچی» را در دستور کار گذاشته‌اند.

وی افزود: طرح تئوری‌های نوین شهرسازی و استفاده از تجربیات کشورهای توسعه یافته موضوع مهمی است ولی داشتن تیم علمی به همراه تیم رسانه‌ای برای تعامل با محیط‌های علمی و کشاندن توانمندی آنها برای حمایت از این برنامه بسیار مهم و اساسی است.

وی تاکید کرد: مشکل آقای روحانی در پنج سال گذشته نداشتن تیم رسانه‌ای و به‌دنبال آن دادن این فضا به مخالفان بود.

او تاکید کرد: داشتن گفتمان بدون داشتن تیم رسانه و پشتوانه مردمی نتیجه بخش نخواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    اولا از سایت تین نیوز توقع میره در حمایت از دولت ، شهرداری و ... تیتر نزنه! متاسفانه گاهی به نفع صاحبان قدرت تیتر میزنید!
    دوما ، فیلم ایشون از چند دقیقه قبل اون جمله تا چند دقیقه بعدش منتشر شده و متاسفانه پرده از افکار درونی ایشون برداشته!
    سوما ، دولت تنها چیزی که دارد تیم رسانه ای قوی و حمایت روزنامه ها و سایت های زنجیره ای هست!
    بهتر هست سایت تین نیوز فقط مقاله های تخصصی در راستا رفع مشکلات کشور بنویسید!
    مقاله های خوبی مثل "کریدور علیه کریدور" که باعث شد من سایت شما رو به تبلیغ کنم!
    نه مقاله های غرض دار سیاسی در راستای حمایت از افسادطلبان ، فتنه‌گران و اشراف!