| کد خبر: 177397 |

◄ انتصاب سرپرست جدید ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت

رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای طی مراسمی از خدمات ارزنده مهدی نیکدار تقدیر و داریوش امانی عضو هیات عامل سازمان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت کشور معرفی کرد.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای طی مراسمی از خدمات ارزنده مهدی نیکدار تقدیر و داریوش امانی عضو هیات عامل سازمان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت کشور معرفی کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ​مراسم معارفه سرپرست جدید ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور هم‌زمان با برگزاری نشست تخصصی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، در محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد.

عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان با حضور در نشست تخصصی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، از خدمات ارزنده مهدی نیکدار رئیس سابق ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت تقدیر کرد و داریوش امانی  عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور معرفی کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت:از زمان شکل‌گیری ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در وزارت راه و شهرسازی با مسئولیت مهندس نیکدار اقدامات شاخص و ارزشمندی در این ستاد صورت گرفته است که قابل تقدیر است و امید آن است با ادامه روند همکاری سایر دستگاه‌ها، برنامه‌های در دست اقدام به نحو خوبی اجرا و به نتیجه برسد.

وی با بیان این که بخش حمل و نقل کالا در کشور اهمیت ویژه‌ای در اقتصاد کشور ایفا می‌کند، افزود:رسیدگی به مشکلات این بخش و رانندگان و مالکین خودروهای فرسوده از اولویت‌‌های اصلی ستاد حمل و نقل و سوخت کشور است و با حل و فصل مشکلات موجود، تحول قابل توجهی در حمل و نقل کالا ایجاد می‌شود.

براساس این گزارش، مهدی نیکدار رئیس سابق ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، در این نشست، گزارشی از روند اقدامات این ستاد در زمینه نظارت بر فعالیت مراکز اسقاط در کشور ارایه کرد و افزود:آن چه در سال‌های گذشته در زمینه تأسیس مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده انجام گرفته است، از یکپارچگی لازم بین دستگاهی برخوردار نبوده که مهم‌ترین علت آن نبودن مجموعه مدون از قوانین و مصوبات در زمینه تأسیس، فعالیت و چگونگی برخورد با تخلفات مراکز اسقاط و بازیافت خودورهای فرسوده بوده است.

نیکدار در ادامه اظهار داشت:در این راستا، دستورالعمل تأسیس، فعالیت، نظارت و لغو پروانه مراکز اسقاط و بازیافت وسایل‌نقلیه فرسوده تدوین شد و پس از اعلام نظر دستگاه‌های ذی‌ربط، به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد:با اجرایی شدن این دستورالعمل از سوی کارشناسان و متولیان مراکز اسقاط در ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور، ساماندهی مراکز اسقاط موجود کشور تحقق می‌یابد و تأسیس اصولی مراکز جدید اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده در سطح کشور انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.