| کد خبر: 177324 |

◄ آمادگی راهداری شهرستان بیرجند جهت انجام فعالیت راهداری زمستانی

آماده‌سازی نمازخانه‌ها و یک سوئیت با امکانات رفاهی موردنیاز جهت استقرار مسافران در راه مانده در راهدارخانه شهید برازنده از دیگر اقدامات این اداره است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بیرجند، از آمادگی این اداره قبل از بارش‌های زمستانی خبر داد و گفت: تجهیز راهدارخانه‌ها و خرید شن و نمک به میزان موردنیاز و بسته‌بندی شن و نمک در گردنه‌های برف‌گیر جهت مواقع ضروری در حاشیه جاده از مهم‌ترین اقدامات راهداری قبل از فصل زمستان است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بیرجند، احمد رضایی به تجهیزات راهداری نیز اشاره کرد و افزود: اداره راهداری با در اختیار داشتن دستگاه‌های برف‌روب، شن و نمک‌پاش، گریدر و لودر در طول زمستان و در مواقع برف و یخبندان، نسبت به بازگشایی محورهای مسدود شده اقدام کرده و نیروهای راهداری با حضور مستمر درراه‌های حوزه استحفاظی، در امر خدمت‌رسانی به مردم انجام‌وظیفه می‌کنند.

وی ادامه داد: تعمیر و بروز رسانی ماشین‌آلات نیز صورت پذیرفته تا در طول عملیات راهداری با مشکلاتی مواجه نبوده و کلیه راه‌های مواصلاتی و شریانی در زمان برف و یخبندان باز و تردد به‌صورت عادی در جریان باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بیرجند، به راهدارخانه‌های موجود در این شهرستان اشاره کرد و افزود: راهدارخانه شهید برازنده مقدم واقع در محور بیرجند-قائن و راهدارخانه جدیدالاحداث گردنه سر چاه واقع در محور اسدیه جز راهدارخانه‌های مهم و فعال در شهرستان بیرجند بوده که با شروع طرح زمستانی راهداران و ماشین‌آلات راهداری در این محل‌ها مستقر خواهند شد.

 رضایی به دیگر اقدامات پیرامون آماده‌سازی راهداری زمستانی اشاره کرد و گفت: آماده‌سازی نمازخانه‌ها و یک سوئیت با امکانات رفاهی موردنیاز جهت استقرار مسافران در راه مانده در راهدارخانه شهید برازنده از دیگر اقدامات این اداره است.

وی هم‌چنین تصریح کرد: اجرای تنقیه و لایروبی دهانه پل‌ها، ریزش برداری قنوها، ترمیم آب بردگی پل‌ها و تنظیم بستر رودخانه‌ها به میزان 27600 مترمکعب درراه‌های اصلی، فرعی و روستایی از ابتدای سال جاری و بعد از بارندگی‌های فصل بهار به همت راهداران این شهرستان انجام پذیرفت. رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بیرجند در پایان افزود: انتظار می‌رود با همکاری دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط در زمان اجرای طرح راهداری زمستانی بتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.          

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.