| کد خبر: 177158 |

◄ معرفی مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی

مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

تین نیوز

عضو هیات عامل و معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به این که سالانه 450 میلیون تن جابه‌جایی بار از طریق بارنامه انجام می‌شود، گفت: در سال گذشته، 167 میلیون مسافر با بلیط توسط 50 هزار اتوبوس جابه‌جا شدند که با احتساب مسافران بین‌راهی این تعداد به 250 میلیون نفر می‌رسد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، داریوش امانی افزود: در اربعین سال جاری، نزدیک به ۵۰ هزار سرویس بیش از 1.5 میلیون نفر زائر را جابه‌جا کرد.

امانی گزارشی در خصوص اقدامات انجام‌شده برای مطالبات صنفی رانندگان ارایه کرده و گفت: قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان با کمک صنف استان آذربایجان‌ شرقی به مبلغ ۱۵۳ میلیاردی برای رانندگان و همسرشان منعقدشده در حالی که ریالی به بارنامه افزوده نمی‌شود و البته تا پایان سال خانواده رانندگان نیز مشمول بیمه تکمیلی می‌شوند.

جواد رحمتی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به‌ضرورت توجه مدیرکل جدید به حل نواقص و مشکلات موجود در بخش راه اظهار داشت: با وضعیت نیروی انسانی و تقسیم‌کار و تجهیزات می‌توان راندمان بهتری داشت.

وی افزود: در حوزه راه‌سازی باید جاده‌ها به طور کامل و با تمامی تاسیسات ساخته و برای نگهداری به راهداری تحویل داده شود.

رحمتی با اشاره به ارتباط کار راهداری و حمل‌ونقل به موضوع جان نیروی انسانی گفت: قصور و بی‌توجهی مشکلات بزرگی را به بار می آورد، از این‌رو نباید به سادگی از نقص فنی جاده‌ها گذشت.

در این مراسم، مدیرکل راه‌وشهرسازی و رییس شورای حمل‌ونقل استان و نماینده تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل استان آذربایجان‌شرقی مطالبی ارایه کردند و سپس مدیر کل قبلی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گزارشی از فعالیت‌های این اداره‌کل در طول دوسال اخیر بیان کرد و مدیرکل جدید نیز به بیان برنامه‌های خود در حوزه‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پرداخت.

در این مراسم، با قدردانی از زحمات منوچهر سلمان‌زاده مدیرکل قبلی، اروجعلی علیزاده به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.