| کد خبر: 177042 |

جهانگیری: مسئولیت وزارت راه‌وشهرسازی، امروز سنگین‌تر از گذشته است

در شرایط دشوار و پیچیده کنونی با یکی از دستگاه‌هایی که بیش از مابقی دستگاه‌ها مورد توجه دشمن قرار دارد روبرو هستیم که دشمن تلاش می‌کند با چوب لای چرخ گذاشتن کارهای آن باعث نارضایتی عمومی، آسیب به خدمات مورد نیاز و اخلال در امور کشور شود.

تین نیوز

معاون اول رییس‌جمهور گفت: بخش حمل‌ونقل و مسکن در شرایط عادی و فعلی یکی از اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین بخش‌های اقتصاد کشور محسوب می‌شود و انتظار داریم وزارت راه‌وشهرسازی با جدیت و قاطعیت بیشتر این بخش را در خدمت توسعه کشور قرار دهد.

اسحاق جهانگیری عصر شنبه در مراسم تودیع عباس آخوندی و معارفه محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی در سالن اجتماعات این وزارتخانه، گفت: سنت خوبی است که از فرهنگ ایرانی و اسلامی برخاسته است که در دوره خاتمه مسئولیت یک خدمتگزار، از خدمت وی تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: در شرایط دشوار و پیچیده کنونی با یکی از دستگاه‌هایی که بیش از مابقی دستگاه‌ها مورد توجه دشمن قرار دارد روبه‌رو هستیم که دشمن تلاش می‌کند با چوب لای چرخ گذاشتن کارهای آن باعث نارضایتی عمومی، آسیب به خدمات مورد نیاز و اخلال در امور کشور شود.

معاون اول رییس جمهوری گفت: وظیفه مسئولان این وزارتخانه امروز سنگین‌تر از گذشته است و انتظار عموم این است که در این مقطع متناسب با شرایط موجود برنامه‌هایی تهیه و آن را اجرا کنیم که بخش وسیعی از کارها انجام گرفته و مابقی باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون اول رئیس‌جمهوری به حوزه صنعت حملونقل هوایی اشاره کرد و گفت: علی‌رغم این‌که دشمنان ما اقدام به تحریم این حوزه کرده‌اند ما می‌توانیم به‌مانند گذشته هواپیما و تجهیزات خود را تهیه کنیم.

او در ادامه در بخش دریایی عنوان کرد:  سالانه ده‌ها میلیون تن کالا به دنیا صادر می‌شود و علیرغم این‌که دشمنان اعلام کرده‌اند کشتیرانی و حتی کشتی‌ها و هواپیماهای ما را تحریم کرده‌اند، با اطمینان به مردم می‌گوییم که می‌توانیم با کمک مدیران و کارشناسان کاری کنیم که اخلالی در امور به وجود نیاید.

معاون اول رئیس‌جمهور به اعتراض کامیون‌داران اشاره کرد و خواستار حل مشکلات این صنف شد و گفت: گفت‌وگو با کامیون‌داران و قول‌هایی که در جهت حل مشکلات به آن‌ها داده شده باید پیگیری شود.

او تصریح کرد:  کامیون‌داران هم باید شرایط فعلی کشور را رصد کنند تا بتوانیم از این مرحله سخت عبور کنیم.

جهانگیری عنوان کرد: بخش مسکن یکی دیگر از اصلی‌ترین نیازهای جامعه است و دولت انتظار دارد این وزارتخانه در این بخش سیاست‌گذاری‌های دقیقی انجام دهد این در حالی است که سال گذشته در دو منطقه‌ای که زلزله شد در یک منطقه که طرح نوسازی صورت گرفته بود و زلزله‌ای باقدرت بیش‌تر آمده بود، یک واحد هم تخریب نشد، ولی در برخی روستاها که طرح نوسازی انجام‌نشده بود به‌خصوص کرمانشاه، درصد خرابی‌ها زیاد بود.

او تصریح کرد: امیدوارم در دوره مسئولیت آقای اسلامی که از مدیران خوب کشور هستند، همکاران من در این وزارتخانه همکاری و همراهی خوبی برای توسعه برنامه‌های این وزارتخانه داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.