| کد خبر: 177030 |

دقایقی پیش:

◄ مراسم معارفه محمد اسلامی در وزارت راه و شهرسازی آغاز شد

محمد اسلامی سومین وزیر وزارت ادغامی وزارت راه و شهرسازی است که سکانداری این وزارتخانه را بعد از استعفای عباس آخوندی برعهده گرفته است.

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز مراسم معارفه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش درسالن آمفی تئاتر ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری؛ محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس، معاونان فعلی وزیر راه شهرسازی از جمله حامد مظاهریان، امیر امینی، خیراله خادمی و عبدالهاشم حسن‌نیا نیز حضور دارند.

پنجم‌آبان‌ماه و یک هفته بعد از استعفای عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان برنامه‌های پیشنهادی محمد اسلامی و هم‌چنین با بررسی عملکرد گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور با ۱۵۱ رای مثبت به تصدی محمد اسلامی در کرسی وزارت راه و شهرسازی موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز محمد اسلامی سومین وزیر وزارت ادغامی وزارت راه و شهرسازی است که سکانداری این وزارتخانه را بعد از استعفای عباس آخوندی برعهده گرفته است.

عباس آخوندی از 26 مردادماه سال 92 سکان هدایت این وزارتخانه را برعهده گرفت و بعد از پنج‌سال 28 مهرماه امسال با انتشار نامه استعفای خود در کانال تلگرامی‌اش و موافقت با این استعفا از سوی رئیس جمهوری از سمت خود کناره گیری کرد.

 پیش از او علی نیکزاد از 17 شهریور 88 وزیر مسکن و شهرسازی بود، از خرداد 90 پس از ادغام این وزاتخانه با وزارت راه و ترابری به عنوان اولین وزیر راه و شهرسازی فعالیت خود را در این دو بخش آغاز کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.