| کد خبر: 177027 |

◄ افتتاح همزمان چهار پروژه عمرانی با حضور افشانی

بعد از ظهر امروز، چهار پروژه عمرانی شامل مسیر دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام، دور برگردان غرب به غرب اتوبان امام رضا، طرح ایمن‌سازی پل مدیریت و پل تقاطع بزرگراه شهید خرازی با رودخانه وردآورد با حضور محمدعلی افشانی، شهردار تهران به بهره‌برداری رسید.

تین نیوز

ساعتی پیش چهار پروژه عمرانی با حضورمحمدعلی افشانی شهردار تهران در منظقه 2 افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز،  بعد از ظهر امروز، چهار پروژه عمرانی شامل مسیر دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام، دور برگردان غرب به غرب اتوبان امام رضا، طرح ایمن‌سازی پل مدیریت و پل تقاطع بزرگراه شهید خرازی با رودخانه وردآورد با حضور محمدعلی افشانی، شهردار تهران به بهره‌برداری رسید.

افشانی در این مراسم، اظهار کرد: امروز به طور همزمان چهار پروژه را افتتاح کردیم. این پروژه‌ها هر چه زودتر به بهره‌برداری برسند برای مردم بهتر است.

شهردار تهران با اشاره به افتتاح زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام گفت: این پروژه به روان‌سازی ترافیک در تقاطع بهبودی و تقاطع شیخ فضل الله کمک می‌کند. در گذشته برای مردم امکان طی کردن راحت مسیر در این بزرگراه از شرق به غرب وجود نداشت اما با افتتاح این پروژه این مشکل حل می‌شود. در این پروژه نزدیک به 12 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به افتتاح پل دوربرگردان غرب به غرب بزرگراه امام رضا عنوان کرد: در این نقطه ترافیک خیلی سنگینی وجود داشت که با افتتاح این پروژه برطرف می‌شود.

افشانی با اشاره به پروژه ایمن‌سازی پایه‌های پل تقاطع بزرگراه شهید خرازی با رودخانه وردآورد و پروژه مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه شهید چمران با بلوار مدیریت گفت: حفظ سرمایه‌های موجود در کشور بسیار حائز اهمیت است. معمولا مدیران به شروع پروژه‌های جدید توجه نشان می‌دهند اما یکی از برنامه‌های ما اولویت‌بخشی به حفظ سرمایه‌های موجود است.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سیل اخیر مازندران به تخریب برخی از پل‌های این استان انجامید که به دلیل عدم مقاوم سازی با اولین سیل سنگین در پایه‌ها دچار مشکل شدند.

وی با اشاره به این‌که روز دوشنبه مهم‌ترین پروژه شهر تهران در حوزه پسماند افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در این روز کارخانه‌ای را افتتاح می کنیم که حدود 3300 تن نخاله را به مصالح ساختمانی تبدیل می‌کند. همزمان دو پروژه دیگر را هم شروع می‌کنیم. این پروژه‌ها مجموعاً قادر هستند 10 هزار تن نخاله ساختمانی به مصالح ساختمانی تبدیل کنند. روز دوشنبه کارخانه اول افتتاح می‌شود و دو پروژه دیگر نیز در بازه زمانی معقول افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نخاله‌ها در طبیعت رها می‌شوند، در حالی که این نخاله‌ها علاوه بر مشکلات محیط زیستی، قابل استفاده مجدد هستند؛ بنابراین بخشی از نخاله‌ها پس از تبدیل به مصالح ساختمانی به مصرف شهرداری تهران خواهد رسید.

شهردار تهران در بخش بعدی سخنان خود با اشاره به کمربند سبز تهران گفت: طول این کمربند 25 کیلومتر است و به طور متوسط قریب 500 متر عرض دارد. این کمربند تقریبا آماده است و گودی درختان، تجهیزات آبیاری قطره‌ای و سایر کارهای آن انجام شده است. همچنین دو مخزن این پروژه در حال ادغام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.