| کد خبر: 177005 |

نصر:

◄ فنس‌کشی چالوس- کندوان بار مالی سنگینی دارد/ افتتاح آزادراه بار این مسیر را کم می‌کند

چون آزادراه تهران-شمال در دست ساخت است نمی‌توانیم هزینه‌های خیلی زیادی برای چالوس-کندوان داشته باشیم و عملیات‌های عمرانی و عملیات مربوط به رفع نقاط حادثه‌خیز در حد مسکن انجام می‌شود.

تین نیوز

داریوش نصر، مدیرکل دفتر بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار تیننیوز با اشاره به ریزش کوه در محور کندوان در تعطیلات آخر هفته و ترافیک 9 ساعته در این مسیر در خصوص امکان فنس‌کشی کوه‌های این محور توضیحاتی را ارائه داد.

وی درباره اینکه چرا تاکنون این محور به طور کامل فنس‌کشی نشده است، گفت: امکان فنس‌کشی  120 کیلومتر از محور وجود ندارد چرا که هم بار مالی برای دولت دارد و هم اینکه به دلیل مشکلات مهندسی اصلا قابل اجرا نیست.

نصر در خصوص ضرورت فنس‌کشی محور چالوس-کندوان تصریح کرد: چون آزادراه تهران-شمال در دست ساخت است نمی‌توانیم هزینه‌های خیلی زیادی برای این محور داشته باشیم و عملیات‌های عمرانی و عملیات مربوط به رفع نقاط حادثه‌خیز  در حد مسکن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد آزادراه تهران-شمال تا سال دیگر افتتاح می‌شود، گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز در این محور بودجه سنگینی می‌خواهد باید دیوار مستحکمی داشته باشیم که امکان فنس‌کشی وجود داشته باشد.

مدیرکل دفتر بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در خصوص کنترل سوانح در محورهای شمالی که تراکم ترافیک در آنها زیاد است، گفت: ده هزار خودرو در این محور در این ایام ترد داشتند که حجم زیادی را شامل می‌شد و این خودبه‌خود حادثه‌آفرین است.

وی در پاسخ به این سوال که حتی با افتتاح آزادراه تهران-شمال هم ممکن است خیلی‌ها باز هم جاده چالوس را برای تردد و سفر به شمال انتخاب کنند، گفت: این حجم ترافیک در صورت افتتاح آزادراه کاهش پیدا می‌کند و طبیعتا احتمال وقوع حوادث رانندگی کمتر می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ایران اسلامی 0 0

    پس کی آزادراه تهران چالوس افتتاح میشود 30 سال میگویند سال دیگه افتتاح میشه مردم را مسخره کرده اید