نصر:
◄ فنسکشی چالوس- کندوان بار مالی سنگینی دارد/ افتتاح آزادراه بار این مسیر را کم میکند
چون آزادراه تهران-شمال در دست ساخت است نمیتوانیم هزینههای خیلی زیادی برای چالوس-کندوان داشته باشیم و عملیاتهای عمرانی و عملیات مربوط به رفع نقاط حادثهخیز در حد مسکن انجام میشود.
داریوش نصر، مدیرکل دفتر بحران و تجهیز ماشینآلات سازمان راهداری و حملونقل جادهای در گفتوگو با خبرنگار تیننیوز با اشاره به ریزش کوه در محور کندوان در تعطیلات آخر هفته و ترافیک 9 ساعته در این مسیر در خصوص امکان فنسکشی کوههای این محور توضیحاتی را ارائه داد.
وی درباره اینکه چرا تاکنون این محور به طور کامل فنسکشی نشده است، گفت: امکان فنسکشی 120 کیلومتر از محور وجود ندارد چرا که هم بار مالی برای دولت دارد و هم اینکه به دلیل مشکلات مهندسی اصلا قابل اجرا نیست.
نصر در خصوص ضرورت فنسکشی محور چالوس-کندوان تصریح کرد: چون آزادراه تهران-شمال در دست ساخت است نمیتوانیم هزینههای خیلی زیادی برای این محور داشته باشیم و عملیاتهای عمرانی و عملیات مربوط به رفع نقاط حادثهخیز در حد مسکن انجام میشود.
وی با بیان اینکه به احتمال زیاد آزادراه تهران-شمال تا سال دیگر افتتاح میشود، گفت: رفع نقاط حادثهخیز در این محور بودجه سنگینی میخواهد باید دیوار مستحکمی داشته باشیم که امکان فنسکشی وجود داشته باشد.
مدیرکل دفتر بحران و تجهیز ماشینآلات سازمان راهداری و حملونقل جادهای در خصوص کنترل سوانح در محورهای شمالی که تراکم ترافیک در آنها زیاد است، گفت: ده هزار خودرو در این محور در این ایام ترد داشتند که حجم زیادی را شامل میشد و این خودبهخود حادثهآفرین است.
وی در پاسخ به این سوال که حتی با افتتاح آزادراه تهران-شمال هم ممکن است خیلیها باز هم جاده چالوس را برای تردد و سفر به شمال انتخاب کنند، گفت: این حجم ترافیک در صورت افتتاح آزادراه کاهش پیدا میکند و طبیعتا احتمال وقوع حوادث رانندگی کمتر میشود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.